Bij je zoektocht svp heel voorzichtig zijn met onderstaande geschakelde 928;
http://ww3.autoscout24.nl/classified/26 ... asrc=st|asDeze auto heb ik 3,5jr geleden bekeken (had toen 60 km minder op de teller) bij autobedrijf "MABO" in dezelfde plaats.
Bleek een firma te zijn met minder goede naam die even later ineens verdween...
Garagehouder liep destijds ook snel uit beeld toen ik foto's van de auto maakte, de foto's heb ik nog ergens.
Auto was technisch en elektronisch slecht, optisch viel het wel mee maar toch enkele barstjes in de lak.
En nu durven ze de prijs met 15000 te verhogen en is de auto ineens "goed onderhouden".
Destijds had de auto al lang stilgestaan, jaren geen onderhoud gehad.
Koplampen kwamen niet omhoog en nog voor het wegrijden kookte de motor over, waarschijnlijk zat thermostaat vast.
Geen reservewiel, geen compressor, geen gereedschapsetje en geen historie.
Nu is er ineens een boekje bij? Vraag me af of het van deze auto is, als je gaat kijken goed checken.
Van binnen viel hij destijds een beetje tegen; pookknop versleten (leer liet los), pookhoes los, bekleding niet overal vast langs de kant, div. "kleine dingetjes".
Onderzijde motorblok was ook nat, dus pakkingen zullen vervangen moeten worden, logisch na zo lang stilstaan.
Tussenlager zal ook vervangen moeten worden.
Lijkt me sterk dat dit ondertussen allemaal gebeurd is.
Vervaldatum APK 25/5/2010...
Topconditie??, privécollectie??
Het is trouwens een 5.0L met 320pk en geen 4.7L/310pk dus die advertentie klopt niet, en het filmpje al helemaal niet want daar worden zelfs airbags genoemd...