update: sorry moderators, kom er net achter dat mijn bericht op de pagina "aangeboden" staat, dat zou wel heel snel zijn, kunnen jullie dit svp wijzigen naar "gevraagd"... bedankt!
mod by horn: done De vrouw is zwanger en de Boxster ging er dus uit, want die gebruik je dan toch niet. 4-persoons cabrio gekocht (C70 2.4T) maar dat rijdt voor geen meter... Paar jaar verder en ik mis mijn Boxster nog steeds. Het was een hele mooie en heerlijk rijdende 986, een gewone handgeschakelde 2.5, zilvergrijs met rood/terracotta interieur, apart maar ik vond het mooi... Nu twijfel ik een beetje, ga ik voor dezelfde of voor een upgrade? 2.7? BoxsterS? 987? Ik vind het moeilijk om te beoordelen of bijvoorbeeld de 2.7 veel voordelen heeft boven de 2.5. Vermogenstoename is beperkt maar betrouwbaarheid? verbruik? koppelverloop? Iemand?
Ik zoek dus eigenlijk zonder haast een Porsche (Boxster?) met de volgende wensen (eisen is een te groot woord):
-max 150.000km en aantoonbaar goed onderhouden
-handgeschakeld
-
niet geel/mintgroen/oranje/etc. liever ook geen zwarte
-origineel (of eenvoudig origineel te maken), maar geen aftermarket verlagingsset, turbo-look achtige rommel, spuitwerk, vaste spoilers, led-lichten, houten "sport"stuur etc.
-budget uiteraard afhankelijk van uitvoering, kilometers, bouwjaar, opties, etc. maar momenteel wil ik er niet meer dan 15k (inclusief onderhoud en orgineel maken) aan uitgeven.
-wordt zakelijk aangeschaft dus bij BTW-auto zit er nog ruimte in.
Ik hoor graag jullie op-/aanmerkingen, "Boxster?" staat tussen haakjes aangezien een 2+2 uiteraard de voorkeur zou hebben maar door vermogens-stallende pensionado's zijn gewone 996 Porsches ineens niet meer te betalen terwijl ze een paar jaar geleden bij het grof vuil werden gezet... het kan raar lopen, je zou toch maar een paar oude Porsche gekocht hebben voor de hobby.... snel cashen voor de gekkigheid weer over is... toch?
Bedankt!!!