Re: Op zoek naar een 968 cs
Dat moeilijk te vinden viel me ook op de laatste tijd. Had een oogje op de auto auto van STD maar was helaas verkocht even als een maritiem blauwe bij Elfer in Arnhem. heb ook nog wat andere auto's bekeken maar voldeden toch niet helemaal aan mijn verwachting. Deze zwarte dus wel. Wil eigenlijk nog wel 1 a 2 modificaties doorvoeren. De velgen zwart poedercoaten en verlagen tot op CS hoogte.
Tips hiervoor zijn welkom. Vraag me verder nog af of dat het de klus zaterdag van dimma nog actief is.
Heb overigens nog wel een tip voor een ander die opzoek is naar een 968 CS, en wel van en avontuur houd:
Een mooie gele cs:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?pr=0&fromparkdeck=1&id=239407770Heb met deze jongen mail contact gehad spreekt alleen wel google translate engels. Auto is volledig opnieuw gespoten en de motor is gereviseerd. Boekje er wel bij maar niet helmaal ingevuld. De revisie is volledig met foto's beschreven op het spaanse porsche forum en heeft vorig jaar plaatsgevonden. Auto is gezien de werkzaamheden zeer bescheiden geprijsd.