Coupe in eerder genoemde kleuren, als interieur ook een andere kleur dan zwart, grijs of blauw heeft is dat mooi meegenomen. Beste natuurlijk dat de combi van in en exterieur mooi bij elkaar past.
Liefst handbak maar goed werkende tip kan ook.
Geen voorkeur mbt opties. Geen voorkeur mbt bouwjaar, een 993 in kleurstelling vinden zoals genoemd is al moeilijk genoeg.
Realistische prijzen en dus niet die gehypte prijzen van dit moment, die slaan nergens op.
Ook ik ben al handelaren tegen gekomen die een auto al een jaar hebben staan en dan vrolijk zeggen, volgende maand gaat de prijs omhoog want de waardes stijgen toch wel. In mijn ogen stijgen de waardes niet, ik vind een 993 nl geen 45/50K waard. Daar ben ik niet alleen in want ik volg de markt al erg lang en zie veel porsches lang blijven staan ( alle types 911 die veel te duur worden aangeboden )
Uiteindelijk blijven veel handelaren ook met die auto's zitten en gaan de vooraangekondige prijsstijgingen niet altijd door, of ze duiken bij een ander op.
De meeste 993 tjes die bij een handelaar staan heb ik dus ook gezien en soms ook al getest. De meeste zijn ook zilver dus vallen sowieso af.
Ik hoor het wel, of niet