Auteur |
Bericht |
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: 964 turbo
…..maar de 964 lijkt wel een terreinwagen (volgens Knauf-standaard dan). Cazzo: doe nou het PSS10 setje, is echt een wereld van verschil! Overigens heb ik destijds ook duidelijk voor de 964 gekozen, en heel bewust niet voor de 993. Aardig wat 993's gereden voor aankoop, tot ik in de 964 ging zitten……de 993 reed gewoon niet leuker dan de 964. Achteraf gezien vond ik de 993 te modern, en dat was precies NIET wat ik zocht als DD. Een 993 zal best beter rijden, maar het is een nieuwe uitvoering van de 911. De GT3 staat daar ook weer een aantal trappen boven, en er zal ook daarboven weer wat komen wat beter rijdt. Maar mogelijk niet leuker.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
10 sep 2015 17:05 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: 964 turbo
Ja, das waar, beter is niet per definitie ook leuker Toch rijd ik nog steeds het liefste in mn (helemaal standaard) 993
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
10 sep 2015 17:36 |
|
|
993Peter
Ex Porsche 993 (1994)
Porsche 997S (2005)
|
Re: 964 turbo
|
10 sep 2015 18:22 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Re: 964 turbo
Te laat, is verkocht!
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
10 sep 2015 18:35 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: 964 turbo
En zo blijven we allemaal eindeloos bezig, iedereen heeft zijn eigen beweegredenen om voor een bepaalde auto te kiezen….. Ik merk dat mijn smaak na zoveel jaar veranderd, en dat zal met velen hier het geval zijn. Als de 993 JOUW auto is, dan zal die dat waarschijnlijk altijd blijven. De 964 is uiteindelijk niet mijn lievelingsmodel. Wel in Singer uitvoering, maar keep-on-dreaming, niet haalbaar. Van alle auto's mis ik mijn donkerblauwe Donkervoort S8 met dubbele Webers nog het meest: man, wat was dat een hardcore auto! Ik denk dat een 964 Turbo mij ook na een zeer korte tijd gaat vervelen. Is gewoon geen hardcore auto. Maar dat is de 993 ook niet, wel de 996 GT3 mk1 en mk2. Oh ja, en de 996 GT2: das de enige Turbo waar ik echt bang van wordt
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
10 sep 2015 19:48 |
|
|
PTT
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110
ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4Koekhapper PBVH
|
Re: 964 turbo
Schijterd Alleen een beetje tricky in de regen.
|
10 sep 2015 20:01 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
Re: 964 turbo
steef van deze zou ik bang worden ja kheb hem ff naar m,n zin/stijl./uitvoering geshopped : click pic to enlarge . .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
10 sep 2015 20:07 |
|
|
Stephan Hoekstra
964 Carrera 2In de buurt van Drachten
|
Re: 964 turbo
|
10 sep 2015 20:39 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Re: 964 turbo
Flaporen op een 964 3.3? Ook bouwjaar is 1 jaartje te vroeg..... Ben benieuwd wat het wel is, prijs is wel interessant...
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
10 sep 2015 21:15 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
Re: 964 turbo
aan de knopjes op de pics te zien is het een 4wd .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
10 sep 2015 21:29 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: 964 turbo
| | | | steef schreef: En zo blijven we allemaal eindeloos bezig, iedereen heeft zijn eigen beweegredenen om voor een bepaalde auto te kiezen….. Ik merk dat mijn smaak na zoveel jaar veranderd, en dat zal met velen hier het geval zijn. Als de 993 JOUW auto is, dan zal die dat waarschijnlijk altijd blijven. De 964 is uiteindelijk niet mijn lievelingsmodel. Wel in Singer uitvoering, maar keep-on-dreaming, niet haalbaar. Van alle auto's mis ik mijn donkerblauwe Donkervoort S8 met dubbele Webers nog het meest: man, wat was dat een hardcore auto! Ik denk dat een 964 Turbo mij ook na een zeer korte tijd gaat vervelen. Is gewoon geen hardcore auto. Maar dat is de 993 ook niet, wel de 996 GT3 mk1 en mk2. Oh ja, en de 996 GT2: das de enige Turbo waar ik echt bang van wordt | | | | |
Eigenlijk is de weg van 964TT en ASW de beste. Gewoon de auto van je dromen bouwen. En daarvoor leent een 964 zich beter dan een 993 4S... Kun je m zo hard core maken als je zelf wilt.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
10 sep 2015 22:29 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Re: 964 turbo
| | | | steef schreef: En zo blijven we allemaal eindeloos bezig, iedereen heeft zijn eigen beweegredenen om voor een bepaalde auto te kiezen….. Ik merk dat mijn smaak na zoveel jaar veranderd, en dat zal met velen hier het geval zijn. Als de 993 JOUW auto is, dan zal die dat waarschijnlijk altijd blijven. De 964 is uiteindelijk niet mijn lievelingsmodel. Wel in Singer uitvoering, maar keep-on-dreaming, niet haalbaar. Van alle auto's mis ik mijn donkerblauwe Donkervoort S8 met dubbele Webers nog het meest: man, wat was dat een hardcore auto! Ik denk dat een 964 Turbo mij ook na een zeer korte tijd gaat vervelen. Is gewoon geen hardcore auto. Maar dat is de 993 ook niet, wel de 996 GT3 mk1 en mk2. Oh ja, en de 996 GT2: das de enige Turbo waar ik echt bang van wordt | | | | |
So true... Ik heb best veel leuke auto's mogen rijden en een aantal daarvan van mij mogen noemen. De Lotus mis ik eigenlijk nog dagelijks. Waanzinnige mix van oud en nieuw en een fantastische hardcore rijdersauto. De 3.2 Carrera was cool, maar heeft mij nooit gegrepen. Tikkie saai en weinig communicatief onderstel. Wel een briljante stuurinrichting, maar mi geen echte rijdersauto. De 996 3.4 c2 spreekt mij veel meer aan. Nog lekker 'analoog' zonder psm en dat soort zaken, prachtig uitgebalanceerd onderstel, geweldig motorblok en een heel leuk 'Jeckyll and Hyde' karakter. Relaxed bij normaal gebruik, maar oh wee als je m in zn nekvel grijpt... Tsja, de 996 gt3 leek nog niet zo lang geleden een haalbare droom. Maar gezien de huidige prijzen, zal dat wel een droom blijven. De 356, 964 en 993 heb ik ook gereden, maar niet voldoende kilometers om daar nu een echt goed vergelijk van te maken, dat is vooral bij enkele keren gebleven....
_________________________________________ rouge et noir
|
11 sep 2015 1:25 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
Re: 964 turbo
965 click orange en hier heb je twee 3.3 Turbo,s 1 , 2 , en een 3.6 Turbo ciao .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
11 sep 2015 12:41 |
|
|