Re: Kent iemand deze 997 turboS
Inderdaad een gave zoektocht, waarbij we zeker geen haast hebben. Zelf hebben we al wat jaren ervaring met de 997 turbo en wat een heerlijke snelle auto is dat. Het is een handbak, en die wil ik er graag bijhouden. Ondanks dat ik wat aanpassingen heb laten doen aan de auto (europipe uitlaat, grotere inlaat, grotere intercoolers (bigpack van DO88) en ander gasklephuis en een ECU tune (650PK), rijdt de wagen ook heerlijk om te toeren en lekker relaxed (zoals we vaak rijden met de kap open), maar hij is bloedsnel als ik het ff niet laten kan.
Die groene turbo S ziet er heel beschaafd uit, en straalt toch veel "respect" uit
. Qua vormgeving vind ik een 997T een van de mooiste auto's dus het zou zomaar een 997 turbo S kunnen worden.
Maar die 991 GT3RS ziet er zo gaaf uit (vooral met die luchtuitlaten in de schermen), qua rijden is ie net weer iets beschaafder dat de 997GT3RS en ik vind die PDK wel wat hebben. Echter wat ons iets doet twijfelen (los van de giga prijzen) is de agressieve uitstraling. Maar de funfactor lijkt me groter dan de turbo.
Kortom allemaal overdadige luxe afwegingen die erg leuk zijn
.
Maar ik blijf benieuwd of iemand die groene turbo S beter kent