Ik bedoelde "die andere" waar hij naar refereerde
Ook niet echt deftig gekeken hoor, zelfs niet naar het aantal pedalen want: niet interessant voor mij.
Nogmaals: ik ben niet rijk.
Voor die SC zou ik mezelf pijn gedaan hebben, indien niet nu direct, dan toch binnen x aantal jaar als ik stop met werken.
Daar is over nagedacht en op een bepaald moment leek het me dat waard, ook al koopt een normale mens met zo'n budget een buitenverblijf in Spanje. DAT vinden mensen normaal. Daar worden heelder TV-programma's over gemaakt. Maar ik WIL geen buitenverblijf in Spanje. Dat interesseert me niet. Ik ben blijkbaar op vele vlakken niet zoals andere mensen en ik heb geen zin om me maar aan te passen om in de smaak te vallen.
Ik ben de man die zich op rondritten een Cécémel bestelt, omdat ik goesting heb in een Cécémel. Ik moet geen streekbierke, of cava. Ik ben ook de man die daar altijd straalbelachelijk moet voor gemaakt worden. Het is niet anders.
Rode wijn drink ik niet, ik vind daar NIKS lekker aan, maar toch moet dat elke keer weer verdedigd worden precies of ik kom van een andere planeet.
Ik heb mijn vlees graag bien cuit, en dat is niet omdat ik daar een duivels genoegen in schep om mijn eigen stuk vlees taai te maken, of omdat ik graag lever lust, of schoenzolen. Dat is gewoon omdat ik mijn vlees graag uitgebakken heb. Mag het?
Nee, blijkbaar niet. Elke keer datzelfde gemekker: "uit eerbied voor het dier", etc... Het dier is dood. Zoveel eerbied geef jij het, vermoord om het te kunnen opeten. Laat mij mijn biefstuk eens eten zoals ik 'm zelf het liefst heb?
Soit, $$
300k voor een auto is in mijn geval niet elitair, het zou gewoon dom zijn.
Ik heb dus niet de centen om een Porsche VIP te worden en daar maar nieuwe 911's te bestellen om dan na verschillende opwaarderingen ooit eens mijn goesting te "mogen" kopen. Ik heb dat geld niet en ik haat zo'n constructies.
Ik ga dus ook niet 100, of 150, of zelfs maar 50k en plus betalen om er toch maar eentje te hebben. Een sjeik, of oligarch, al wat je wil, maar in mijn geval zou het zielig zijn.
Ik ga dus ook niet voor "ietsje" meer (pakweg +200k extra) een 997SC kopen want die 300k was ECHT wel het maximum.
De koop zou d'office een frustratieaankoop geweest zijn, om te verzachten wat er allemaal fout loopt in mijn leven, ook al ben ik omringd door een goeie schoonfamilie. Er mist iets. Vul je dat gat op met een extra auto, nope, maar het houdt me bezig. Mijn zwarte 996 4S was indertijd een grote troost toen mijn toenmalige borderliner me liet zitten voor mijn nicht (!), en ik weet uit ervaring inmiddels dat alles altijd goed komt.
Geen 992SC voor mij, no biggie, ik moet andere dingen missen. Maar ook geen ongelimiteerd budget. Nu de SC er niet komt probeer ik het uit te zingen ZONDER dat immo-dingetje te verkopen en budget gaat dus serieus naar beneden.
Is dat ne sealgrey 996 4S uiteindelijk, dan is dat zo. De 996 is nooit verkocht met vuilzakkengrijs, ook al is dat mijn favo kleur tegenwoordig. Als je de $$ niet hebt moet je kunnen aanpassen.
Het is niet anders
Wat ik ook NIET doe is iets wat ik niet kan hebben, belachelijk beginnen maken. Wat is die 992SC toch mooi! Die foto op die link van AD... Mooi, mooi.
En ja, qua prestaties is 't niet de snelste, hij is maar even snel dan mijn 50Jahre Jubi van 10 jaar geleden, maar who cares?
Just look at it!!