Auteur |
Bericht |
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Deze staat al zeker 2 jaar te koop daar. Ik vind 'm best mooi en heb 'm goed bekeken. Maar als ik 'm weer wil verkopen weet ik 't niet.
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
09 apr 2008 19:56 |
|
|
Bertroex
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonderkort by Newark-on-Trent, U.K
|
Hm, interessant. Ware het niet dat de 16 inch fuchs niet over een 964 hub passen.... dus wat is het eigenlijk?!
Bert
|
09 apr 2008 20:00 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
IMO passen ze wel, maar moet je gaan "flaren" om originele fuchsen onder 'n 964 kwijt te kunnen ... hoe ze dat opgelost hebben, weet alleen MH
|
09 apr 2008 20:02 |
|
|
Massa
Back in business again! (996 turbo '02)
|
Bij Witmer & Odijk staat er eentje.
www.witmerodijk.nl
_________________________________________ Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen (copyright Herman Brood)
|
10 apr 2008 22:56 |
|
|
Olaf
|
Koplamp(ringen) en spiegels zou ik als eerste vervangen ...
|
10 apr 2008 23:06 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
...plus de rest...
zo te zien Amerikaanse ombouw die behoorlijk slecht is gedaan. Mee eens, is niet duur, maar als je 'm optisch wil terugbrengen naar een '73 RS ben je het dubbele kwijt, en dan nog een goeie 2.7 RS motor zien te vinden om het helemaal af te maken... Kan je dus net zo goed zoeken naar eentje die wel goed en volgens specs is nagebouwd/omgebouwd...
Of je moet het niet erg vinden om 'iets' op 'echtheid' in te leveren en in een look-a-like te rijden. Kan ook natuurlijk...
(uiteraard is deze mening de mijne en je moet lekker doen wat je zelf leuk vindt; bottomline: Porsche rijden is erg gaaf!! )
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
11 apr 2008 0:51 |
|
|
Reint van wijk
911 Carrera Coupe 3.0 (1975)Hoogezand (Groningen)
|
MH heeft iets staan http://www.mhautomobielen.nl/
Mogelijk niet exact een replica , voor een motor zie mijn link, dan nog ff reviseren om zeker te zijn natuurlijk
Engine/Motor/Moteur Porsche 911 RS 2.7 (210 BHP/PK/CV - 1973) - € 6,275 (gearbox included)
http://www.porsche-recup.com/wissel-NL.htm
Ik ben geen absolute kenner maar en originele 911 RS .....
|
13 apr 2008 19:59 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Is no way een echte RS motor. RS specs: vast wel maar da's toch wat anders. Echte RS motor (met een RS correct nummer) kost vrees ik een veelvoud van 6 mille!
|
13 apr 2008 20:45 |
|
|
drknauf
|
en het dak dichtlassen schuifdak op een rs
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
13 apr 2008 21:00 |
|
|
Bertroex
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonderkort by Newark-on-Trent, U.K
|
Schuifdak was vaak geleverd op de touring versie hoor!
Dak dichtlassen?! Veel mensen denken dat het makkelijk is, maar om de curvature heel juist te krijgen moet je dus wel een Artist zijn...
De laatste die ik tegenkwam had 10mm plamuur over het HELE dak.... nounou, centre of gravity was een beetje uit dacht ik maar zo.
http://www.ddk-online.com/phpBB2/viewtopic.php?t=17036&highlight=sunroof
Bert
|
13 apr 2008 21:06 |
|
|
Olaf
|
... maar toch laat ik 'm dicht lassen
|
13 apr 2008 23:14 |
|
|
drknauf
|
ik bedoelde eigenlijk een nieuwe dakplaat er in/op lassen
als je hem dicht last of plamuurt die naad enkelt
en hij staat een keer snachts buiten voor het hotel op een meeting
en het heeft gedauwt dan zie je zo het schuifdak zitten in de dauw laag op je dak
ziet er niet uit man, staan ze je allemaal uit te lachen
ja schuifdak was een optie op een touring
en een antenne was ook een optie links voor bij de tankdop op een touring
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
13 apr 2008 23:35 |
|
|
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
was idd een mooie auto, maar ook zeker niet perfect. Ze vroegen er wel zo'n 45k euro voor als ik me goed herinner. Zo'n 6 maand later zag ik hem in een frans porsche tijdschrift voor +60k te koop bij een Franse dealer.....
niet de Wolbert auto maar wel een +/- identiek exemplaar :
|
24 apr 2008 22:14 |
|
|