Auteur |
Bericht |
wimmen911
porsche 964 carrera 4klazienaveen
|
nou afgelopen zaterdag was het zover, de proefrit met de carrera4 uit steenwijkerwold, dus ook ff snel langs renntech geweest, de mensen daar hebben me goed geholpen en ben heel wat wijzer geworden over de auto, dus ging de koop nie door er was te veel mis met de auto.
wil de mensen van Renntech nog even bedanken voor de service grote klasse, kom er zeker weer.
wimmen911
dus verder opzoek naar een auto
|
26 mei 2008 18:07 |
|
 |
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2S
op zoek naar...DEN HAAG
|
zo zie je maar weer... 
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & Footcare
|
26 mei 2008 18:31 |
|
 |
Airhead
1986 C1Friesland
|
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
26 mei 2008 20:07 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Het nut van een AKK is dus weer bewezen. 
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
27 mei 2008 17:41 |
|
 |
Porsche 944
944 Type IBudel-Schoot
|
Gelukkig maar dat je toch besloten hebt een AKK te doen dan he
Wat was er zoals mis met deze ? Misschien handig voor andere potentieel geïnteresseerden ?
|
28 mei 2008 16:17 |
|
 |
zuugnap
|
Zou die potentie er nog zijn dan? 
|
28 mei 2008 16:21 |
|
 |
wimmen911
porsche 964 carrera 4klazienaveen
|
ja heb zaterdag die AKK laten doen haha de verkoper wist er niets van want hij wilde dat beslist niet.
noou het kwam hier op neer dat de auto ongeveer een 8000 tot 10000 euro aan reparatie nodig had dus toch maar besloten hem te laten staan, jammer want verder had ie voor mij alles mee de kleur enz enz.
|
28 mei 2008 17:56 |
|
 |
Porsche 944
944 Type IBudel-Schoot
|
oei da's inderdaad minder....jammer dat er tegenwoordig steeds meer van die exemplaren (auto & verkoper) rondlopen..
Die potentie zou er dan niet meer moeten zijn nee alleen dacht ik dat het misschien terecht was dit topic daarmee "af te sluiten", zodat iedereen die naar deze wagen zou willen gaan kijken meteen weet waar hij/zij mee te maken heeft en hopenlijk snel wegloopt.
|
28 mei 2008 19:38 |
|
 |
horn
PF #57
|
een verkoper die geen akk toestaat, is voor mij een reden om de auto te laten staan. hoewel jouw manier (tijdens de proefrit) wel werkt natuurlijk.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 mei 2008 20:53 |
|
 |
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
.....maar zou niet nodig moeten en mogen zijn. Gewoon schandalig dat zo'n verkoper het toch maar weer probeert. Als de auto verder is onderhouden bij een Porsche dealer, maar toch nog 8-10.000 euro achterstallig onderhoud heeft is dat trouwens ook behoorlijk bizar. 
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
28 mei 2008 23:49 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
1) een ieders (dus ook een verkoper's) goed recht toch?
2) wat is de definitie van 'achterstallig onderhoud'? Als je alles perfect wil hebben dan kan het met een auto van deze leeftijd snel naar 8k gaan. Als het wel goed moet zijn doch niet perfect dan zou je al snel op minder dan de helft kunnen zitten. Enkel de bedragen 8k-10k zeggen me niet zoveel.
|
28 mei 2008 23:53 |
|
 |
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Tuurlijk 
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
28 mei 2008 23:53 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Lekker onderbouwd antwoord. 
|
28 mei 2008 23:57 |
|
 |
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Als Erwin van Renntech aangeeft "reparatie" is dat dus niet om de auto perfect te maken (wat dat dan ook maar mag betekenen), maar geld nodig om blijkbaar defecte zaken weer ok te maken. Verder ben ik het met je eerste punt volledig oneens, omdat de verkoper geen keuring toestond.
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
29 mei 2008 0:03 |
|
 |
zuugnap
|
ofwel????
Het beschrijven van controversiële fenomenen moet op een dusdanig manier gebeuren dat de lezer
geïnformeerd wordt over de zienswijzen van de voorstanders en op sympathieke wijze verleid wordt
zich te verdiepen in de zienswijzen van critici en tegenstanders, zonder dat diens ergernis
wordt gewekt, waardoor deze zich zou kunnen afkeren van het artikel of bijbehorende categorie.
|
29 mei 2008 0:38 |
|
 |
horn
PF #57
|
oke zuug, nu het andere pilletje erin en lekker slapen... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 mei 2008 7:11 |
|
 |
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
tuurlijk 
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
29 mei 2008 18:58 |
|
 |
wimmen911
porsche 964 carrera 4klazienaveen
|
haha leuk al die reacties, kijk elke dag wel even hiero,nou kzal jullie vertellen de auto lekt olie dus dat was de reden dat ik er naar heb laten kijken.
bleek dus dat de pakkingen van alle 6 lek waren, dus alles moest uit elkaar het blok er uit dus.
dus moest de kop waarschijnlijk ook gevlakt worden , o ringen etcetc en bij die kilometerstand waarschijnlijk ook nieuwe nokkenassen enzenz, ga er vanuit dat ze bij renntech wel verstand van dit soort lekkages hebben we gingen dan wel van het ergste uit met die 8 tot 10 k
|
31 mei 2008 16:47 |
|
 |
wimmen911
porsche 964 carrera 4klazienaveen
|
en ben dus nog steeds zoekende naar een niet olie lekkende haha 964 carrera4, zoiets als franco gevonden heeft, mooie auto zeg.
|
31 mei 2008 16:51 |
|
|