Auteur |
Bericht |
drknauf
|
Re: Gezocht: Boxster 987 zwart met rood interieur. Max. 20K
hier betty : http://www.kapaza.be/nl/vi/99395647.htm ... r=AD-2001-[1444811210]&xtdt=24080193 is dat wat voor je misschien ! .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
14 okt 2015 10:34 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Ja, ik ben al in contact met de verkoper Toch bedankt voor de tip!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
14 okt 2015 11:01 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Wat een mooie auto! Ik weet het: iedere Sjaak..., maar voor mij kan een Boxster hier echt niet aan tippen. Wel een dingetje, vier jaar stilstaan. Niet alleen voor een Alpine, maar voor iedere auto
_________________________________________ rouge et noir
|
14 okt 2015 11:30 |
|
|
Black Betty
|
Auto is voorzien van een paar leuke opties, maar er ontbreken ook een paar gewenste opties. Bovendien zitten er mooie 18" velgen met spiksplinternieuwe winterbanden bij. Onderhoudshistorie is volledig bekend. Er was parkeerschade aan de achterbumper en dat is professioneel hersteld (er zijn foto's van de schade en een factuur van het 'schadeherstel'). Het is -dus- geen 'S', maar een 2.7 De BPM komt op zo'n € 2.200,00... Moet ik nog ergens anders (qua kosten) rekening mee houden als ik deze auto zou willen importeren?
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
14 okt 2015 13:25 |
|
|
coendek
|
Zie nu pas dit topic Ben niet snel beledigd hoor! weet alleen erg goed waar mijn bodem ligt en jij weet goed waar jouw maximale prijs ligt. Hoort erbij. Ook via hier succes met de zoektocht groetjes Coen
|
14 okt 2015 13:48 |
|
|
coendek
|
| | | | Black Betty schreef: Auto is voorzien van een paar leuke opties, maar er ontbreken ook een paar gewenste opties. Bovendien zitten er mooie 18" velgen met spiksplinternieuwe winterbanden bij. Onderhoudshistorie is volledig bekend. Er was parkeerschade aan de achterbumper en dat is professioneel hersteld (er zijn foto's van de schade en een factuur van het 'schadeherstel'). Het is -dus- geen 'S', maar een 2.7 De BPM komt op zo'n € 2.200,00... Moet ik nog ergens anders (qua kosten) rekening mee houden als ik deze auto zou willen importeren? | | | | |
kosten zitten ongeveer rond de €250,- Dit is dan incl tijdelijk kenteken, aanmelden van de auto, nieuwe platen maken. Greetz Coen
|
14 okt 2015 13:52 |
|
|
Black Betty
|
| | | | coendek schreef: Zie nu pas dit topic Ben niet snel beledigd hoor! weet alleen erg goed waar mijn bodem ligt en jij weet goed waar jouw maximale prijs ligt. Hoort erbij. Ook via hier succes met de zoektocht groetjes Coen | | | | |
No problem Ik begrijp het heel goed Ik ben -waarschijnlijk net als jij - best wel principieel en dan kan het zomaar gebeuren dat je -ondanks dat het verschil eigenlijk helemaal niet zo groot is- tóch niet tot elkaar kunt komen. Jouw auto voldoet aan al mijn wensen, dus daar ligt het niet aan Misschien ben je bereid om de auto na de winter (maart/april) aan me te verkopen voor het door mij voorgesteld bedrag, want mijn budget blijft hetzelfde Zou mij sowieso beter uitkomen, omdat ik de komende (winter)periode eigenlijk niet op een auto zit te wachten. Zoals ik reeds heb aangegeven krijg ik halverwege november mijn nieuwe leasebak, ga ik nog skiën (met die nieuwe leasebak), moet ik nog een carportje bouwen om de Boxster bij huis te kunnen parkeren, et cetera. Mócht de perfecte auto tegen de perfecte prijs echter de komende maanden op mijn pad komen dan was ik bereid om die auto tóch al te kopen. Is je auto na de wintermaanden nog beschikbaar, dan... (Eigenlijk heb je -voor mij- je auto dus eigenlijk nét effe te vroeg te koop gezet)
|
14 okt 2015 14:16 |
|
|
coendek
|
Kan gebeuren.. Er zijn helaas wat dingen in mn leven aan de gang waardoor ik gewoon zeer binnenkort een goedkopere auto moet gaan rijden en daarom moet hij weg. Echter vind ik het verschijten van de auto zonde. (en haast heb ik NOG niet) De prijs (die ik je ook via PM stuurde) is de auto, zeker als je vergelijkt met wat er nog meer te koop staat, meer dan waard. Nu, maar ook over een paar maanden. Vind maar eens een NL Boxster S met deze kmstand en deze history voor onder de 25k. Ik heb als het goed is de 18de een afspraak met iemand die al 3 weken tijd aan het maken is voor een bezichtiging dus of dat serieus is weet ik niet maar er lijkt genoeg interesse te zijn. Ik blijf hem actief te koop zetten en proberen te verkopen.. Inmiddels is de kmstand 85555 en zit de hardtop erop. Ik rij er dagelijks mee dus de kmstand zal wel wat groeien. Als mn raceauto weer rijdbaar is zal de porsche naar binnen gaan zodat de kmstand laag blijft en ik niet met pekel etc hoef te rijden. We houden contact. We weten elkaars standpunt en wat mij betreft is mijn minimale prijs geen principieel ding maar een must. De prijzen die ik je mailde zullen nu gelden maar ook over een paar weken of maanden. Gisteren had ik zelfs een handelaar die belde en die wilde er MAXIMAAL €21250 zonde hardtop voor geven maar zeker naar een handelaar zoek ik niet.. en niet voor dat geld maar als ik zie dat de handel al €21250 durft te bieden krijg ik het gevoel dat ik kwa prijs strak genoeg zit. Thanks en we houden contact.
|
14 okt 2015 14:36 |
|
|
ErikP
997 S cabrio in Speedgelb,
Ex Boxster 986Schiedam
|
Koel... Onderhandelingen Ook wel eens leuk om daar anderen eens mee bezig te zien ipv zelf in actie voor the company (of privé..).
|
14 okt 2015 15:11 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Hoe kom je aan dit hoge bedrag? Volgens mij ligt het ergens rond de 1250 euro.
_________________________________________ Mvg,
René
|
14 okt 2015 15:16 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
effe invoeren op autotelex.nl en je hebt een prima indicatie van de rest BPM.
€ 20 neertellen en je hebt een ingevulde BPM aangifte die gewoon gevolgd zal worden door de heren van de fiscus.
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
14 okt 2015 15:26 |
|
|
Black Betty
|
http://extra.autoscout24.nl/auto/bpm-be ... oCgnPw_wcBIk ben 'nieuw' op dit gebied en heb er echt geen kaas van gegeten (zoals blijkt ). Als iemand anders een berekening voor me kan uitvoeren (met een lager/ander bedrag als uitkomst): graag!
|
14 okt 2015 15:35 |
|
|
Frits77
986 S040
|
|
14 okt 2015 15:39 |
|
|
Black Betty
|
Ik krijg dan 2 bedragen: eentje van € 1.250,00 (2006) en eentje van € 2.648,00 (2015) Ik word er een beetje duizelig van... Het zou leuk zijn als er inderdaad maar € 1.250,00 BPM bijkomt, maar hoe zeker is dat? Als ik daar dan nog een tijdelijk kenteken bij optel enzo, kom ik op een bedrag van zo'n € 1.500 en dat is te overzien! Dan wordt die Belg opeens best wel interessant...
|
14 okt 2015 15:46 |
|
|
Frits77
986 S040
|
Mijn ervaring is dat die autoweek calculatie niet veel afwijkt. Van de 2 bedragen (calculatiemethoden) mag je de laagste nemen.
|
14 okt 2015 15:49 |
|
|
Frits77
986 S040
|
Trouwens, voor +/-2k meer die NL Boxster S met minder kms zou mijn keuze zijn, maar dat heb je hier al vaker gelezen vlg mij.
|
14 okt 2015 15:51 |
|
|
Black Betty
|
€ 2K meer?
We praten inmiddels over (als die € 1250,00 kloppen) over bijna € 4K en dat is toch wel serieus geld...
|
14 okt 2015 16:03 |
|
|
coendek
|
Geld is geld maar 4k verschil is niet gek voor een auto met 50.000km minder op de teller, een boxster 3.2 S ipv 2.7 en een originele nederlander. en geen navi.. en geen stuur bediening en geen hardtop
|
14 okt 2015 16:07 |
|
|
Black Betty
|
Dat is dan misschien wel zo, maar ik til niet zo zwaar aan dat 'Originele Nederlander'. Vroeger was dat nog wel een voordeel (zeker prijstechnisch en waardebehoud), maar tegenwoordig speelt dat veel minder (zo weet ik uit ervaring). Dat de een een 2.7 is en de ander een 3.2 is wel een puntje en ook de kilometerstand(en), maar of ik daar € 4.000 meer voor over heb, is nog maar de vraag! Bovendien krijg ik er bij deze auto 4 mooie 18" velgen met spiksplinternieuwe winterbanden bij (dezelfde velgvorm als bij jouw auto erop zitten). Die moet je ook nog op waarde schatten... En die hardtop zit er bij jouw prijs niet bij Als die 4K het verschil zou zijn voor jouw auto mét hardtop dan moeten we nog maar eens gaan praten
Laatst bijgewerkt door Black Betty op 14 okt 2015 16:22, in totaal 1 keer bewerkt.
|
14 okt 2015 16:13 |
|
|
giulia
|
Nou...nog maar een keer dan omdat je er waarschijnlijk overheen hebt gelezen. Je mag de BPM berekening van 2006 nemen voor de afdracht. Verder zou ik doorrekenen wat je uitgeeft op het moment dat je nu iets koopt inclusief keuren, BPM en de maandelijkse lasten die je sowieso hebt (verzekering, brandstof, houderschapsbelasting en wellicht wat klein onderhoud in 4-5 maanden tijd) Per saldo zal je dan niet ver van die van Coen zitten als je een prijsafspraak kan maken voor over pakweg 4-5 maanden.
|
14 okt 2015 16:17 |
|
|
coendek
|
All good Was just saying.. I'll stop trying to sell you my porsche! Succes met de zoektocht iig. Ik ben hier als je me nodig hebt. Coen
|
14 okt 2015 16:22 |
|
|
Black Betty
|
Heb je m'n laatste wijziging nog gezien (m.b.t. de hardtop)?
|
14 okt 2015 16:24 |
|
|
giulia
|
Ik pak de thee en de koekjes even.....
|
14 okt 2015 16:26 |
|
|
coendek
|
ehm denk het niet....? where?
|
14 okt 2015 17:02 |
|
|
Black Betty
|
|
14 okt 2015 17:19 |
|
|