Ik wist niet waar 'm te zetten. In de "Porsche foto van de dag" thread (die ik na hard zoeken toch niet vond), of dan maar in de "Mooiste garage" thread, maar dan dacht ik aan mijn mazouttank (verdere uitleg komt later) en dacht ik "waarom niet gewoon in "mijn" thread?
Indien dit niet de bedoeling is mag het altijd verplaatst worden, of de gehele thread mag ook altijd verplaatst worden
De reden deze keer: maatje van mij kwam zijn (voor hem) nieuwe SC tonen, 'm direct bij de rest gezet om wat foto's te nemen, en mijn foto's waren (zoals steeds) van geen grote artistieke waarde: drie auto's op een rij, en dan nog eens drie auto's op een rij maar van de andere kant getrokken, en dan nog eens drie auto's op een rij maar van langs achter, etc... Mijn makker had betere kwaliteiten blijkbaar en stuurde me oa onderstaand pareltje door:

Had heel effe weer zo'n "is dat echt bij mij gefotografeerd" momentje. Statische foto en tegelijkertijd lots going on
Mijn makker heeft gekozen voor de zogenaamde O-plaat (oldtimerplaat) of zoals ik het noem: zijn Jodenster. Een O-plaat is voor mij al genoeg reden om een gepersonaliseerde nummerplaat te scoren.
Dacht eerder al eens te posten maar dat werd dan door mezelf te hard off-topic bevonden zodat ik het dan toch maar niet gedaan heb, maar ik vond ook dat zo mooi dat ik echt op mijn tanden moest bijten: de mazouttank (of zoals jullie dat noemen: de stookolietank zeker?). Het idee ooit eens zien passeren, gedacht van "cool", nooit iets mee gedaan tot een tijdje geleden het idee terug kwam opborrelen.
't Was begonnen door bij 'n maatje bezig te zijn met zijn nieuw aangekochte speakers en TT (TurnTable, pickup, platendraaier). Gedacht in mezelf "ik heb dat ook nog allemaal in de berging staan, samen met een SYNQ mengpaneel, en hoe cool zou het niet zijn om ook weer eens je vinyl, Mini-discs en CD's kunnen af te spelen", etc...
Eens rondgekeken in de woonkamer van "waar kan ik dat hier kwijt?", plaats gevonden, eea. herschikt en beginnen zoeken naar een kast online. Veel gevonden, maar allemaal nét niet. Toen kwam ineens dat idee van de mazouttank weer bovendrijven en dacht ik van "zou ik??". Mezelf aangepraat van "rij nu gewoon eens naar Ikea om een normale kast, zoals iedereen", maar de drang hé??
Beginnen kijken voor tanks, al dan niet verkrijgbaar, staat, kleur, gewicht, dit, dat... Toegeslagen en doorgezet. Ziehier het resultaat:

Het spul viel toch smaller uit dan verwacht, normaal moesten de TT's langs weerszijden van het mengpaneel komen, maar daar was hij te smal voor, gelukkig is hij redelijk diep. Flipperkastje dabei: een EM die niet zoemt, noch knipperende relais heeft en dus gewoon stilletjes zijn licht verspreidt. Daarbij een beetje Gulf die daar toch al tegen de muur hing.
Ik doe het 's avonds branden en zit er gewoon op te kijken. Maar... I'm easily amused.
Aantal gespeelde plaatjes tot nu toe: nul

't Is zoals de flipperkasten.
Mini-discs heb ik wel al gespeeld: de shit die ik daar soms op gezet heb (midden jaren '90)... Afgrijselijk