Rapper gaan dan gedacht??
De 996 4S was 5 dagen tussen mijn eerste keer kijken op Autoscout en inschrijving
't Heeft dus vrij lang geduurd deze keer, althans imo toch.
Betreffende jouw lijstje heb je 'n punt, otoh, ik discussieer graag
De drie harde eisen zijn voldaan. Lucht, schakel, 911
De rest was open voor interpretatie, of wat er op dat moment voorbij kwam. De pré-impact waar ik een maand geleden een voorschot op betaald heb tikte alle boxen aan, maar die was een beetje TE outlaw misschien. Ik heb ze graag ingeschreven zie je?
Voor de rest (en ja, ik had voor mezelf ook al de bedenking gemaakt van "wat blijft er nu over van mijn wenslijst"):
Kleur = totaal niet spannend, idd. Otoh, Turbo. Iets wat ik nooit gezocht heb omdat ik ervan uit ging dat dat geen spek voor mijn bek was. 't Is geven en nemen, altijd en overal. 1 Punt voor jou
Geen Johnny toestanden : die zijn er idd niet. Wagen staat quasi stock, oranje knippers liggen klaar om geinstalleerd te worden. 1 - 1
Chroom rond de ruiten : bestaat nu eenmaal niet bij een 964 en diezelfde 964 werd ook al van in het begin van de zoektocht vernoemd. 1 - 2 voor mij
Geen opzichtige spoilers : mja, da's een moeilijke. Véél opzichtiger worden ze niet, otoh, is 't stock, af fabriek. Ik wou bvb geen "gewoon" G-model met een whale tail erop. Als hij er MOET op staan natuurlijk (zoals in het geval van een Turbo), da's wat anders. Ik had al met een half oog naar mijn ducktail gekeken die hier nog steeds tegen de muur hangt, maar die kan die air intake (of wat het ook is) niet herbergen. Soit, elk een punt 2 - 3
Backdate/impact/pré-impact : werden allen toegelaten als mogelijke kandidaten, alsook de 964. Je kan nu eenmaal maar één model kopen. 2 - 4
Achterruitwisser : Ai ai
Die zou er NU al af geweest zijn had die rolkooi niet verschrikkelijk in de weg gestaan waardoor 't quasi onmogelijk is om 'm te verwijderen. Ik ga er niet een uur of 6 (dixit de vorige eigenaar) aan bezig zitten om die rolkooi te verwijderen, om dan de wisser te verwijderen, om dan terug 6 uur die rolkooi terug te monteren, doch, met een beetje moeite moet hij te verwijderen zijn, punt voor jou. 3 - 4
Budget : Gij gelijk, groot gelijk! 13 - 4
Gij gewonnen!
Trouwens, geen reden om jaloers te zijn hoor, de prijzen dalen. Nu dat ik er eentje heb kan je er vergif op nemen dat ze nog veel meer zullen dalen. Ik heb er over nagedacht en voor mezelf uitgemaakt dat ik ze niet als investering koop en ben dan toch maar tot aankoop overgegaan. We nemen ze niet mee.
Thx trouwens!!
Btw, als iemand 'm voor 5k kan backdaten en in Slate spuiten, be my guest!!
Moest ik budget hebben, ik zou het nog doen ook, maar dan zit je nog altijd met die Turbo spoiler (alhoewel "iets" me zegt dat die air intake waarschijnlijk ook op een andere manier kan geinstalleerd worden). Die werken zitten dan wel mee in dat budget van 5k
Btw2, deze namiddag de lichten laten afstellen door mensen die aan VW-busjes werken ('t blijven toch VW's, die Porsches), daarna naar de keuring en hoppa: groene kaart. Nu effe kijken of hij matching is, zal een zoektocht naar nummers worden...