Waarom dan? Wagen heeft bijna 6 maand te koop gestaan en was in bijna perfecte staat . Dan denk ik, dat eentje te koop staat voor boven de 30k onverkoopbaar is.
_________________________________________ No speed,no fun........
no fun,no life.......
you only live once,
make it a good one!!!!
06 nov 2009 22:56
Eric
Achter de duinen.
Re: 993 c2 gezocht
jack bauer schreef:
[Wagen heeft bijna 6 maand te koop gestaan en was in bijna perfecte staat .
En voordat jij em te koop aanbod heeft ie vanaf voorjaar 2007 tot en met ergens in 2008 in NL te koop gestaan. Eerst net onder Breda en vervolgens in Roermond. Voor iets van 32K wat zeker tweeeneenhalf jaar geleden niet veel geld voor een 993 was. Ik heb em destijds bekeken en bijna perfect....... mijn definitie van bijna perfect is toch wat anders.
Ik wil niet zeggen dat ie motorisch slecht was, heb er destijds niet mee gereden maar de rechterzijkant bestond grotendeels uit plamuur. Tot het dak aan toe.
Hoeveel km heb jij met die 993 gereden? In 2007 stond er ook al 160K op de teller....
Degene die jij bedoelt had volgens mij houtinleg op het dashboard. Werd bij mij als 3e wagen gebruikt en heb er een kleine 3000kms mee gereden zonder problemen.
_________________________________________ No speed,no fun........
no fun,no life.......
you only live once,
make it a good one!!!!
06 nov 2009 23:17
Eric
Achter de duinen.
Re: 993 c2 gezocht
Nee, we hebben het over dezelfde wagen, dat weet ik 100% zeker.
Kleur, km.stand, opties als 92 litertank, armleuning tussen de voorstoelen. En het NL kenteken wat hetzelfde was Of zouden er twee op dat kenteken rondrijden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum