Auteur |
Bericht |
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Re: porsche 964
Voor de looks zou ik ook voor een c2 gaan maar voor de rijbeleving blijft het voor mij een cabrio.
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
02 apr 2014 18:36 |
|
|
Reesmees
Ex 964 nu R107010
|
Re: porsche 964
Ik denk dat na zijn proefrit van vandaag met een 964 Cabrio nu ook een dakloze 964 tot Pacoloco's zijn opties behoort.
|
03 apr 2014 20:34 |
|
|
Pacoloco
|
Re: porsche 964
Yup!!! Een nette cabrio behoort nu zeker tot de kandidaten. Niet voor de looks maar wel voor de beleving! Nogmaals dank voor de gastvrijheid en de rit!! Top!!
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
03 apr 2014 23:45 |
|
|
giannivg
912 coupé -65
911 SC targa - 1982
Boxster - 2019Eeklo
|
Re: porsche 964
Deze al gezien? Origineel Nederlandse wagen, maar heel wat meer kilometers dan gewenst. Prijs is er echter ook naar http://www.hansbos.nl/products/porsche- ... 2-964-1992Grts, Gianni
|
04 apr 2014 21:52 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Re: porsche 964
Belief me, targa is PRACHTIG... (Ook mijn - waargemaakte - jongensdroom) maar *tering* wat een herrie, vanaf 110 km/u... Neem de coupé Succes met zoeken & vinden...
_________________________________________ Take the long way home....
|
04 apr 2014 22:11 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Re: porsche 964
110 en herrie? Met dak erin of eruit?
Eruit begint het idd zo rond die snelheid te waaien. Heb altijd oordoppen bij me, als ik langer op,hogere snelheid cruise met dak eruit.
Met dak erin is kwestie van dak goed afstellen en is tot 130-140 weinig aan de hand.
|
04 apr 2014 22:51 |
|
|
bully
|
Re: porsche 964
Ik heb tot 180 weinig last. Harder ga ik toch niet
|
04 apr 2014 23:06 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: porsche 964
Ook ik vond de 'early' targa niks - helemaal niet met het dak er uit ... gebulder. Heb 'm na 9 maanden - en weinig Km's - ingeruild voor een cabrio die daarna ruim 20DKm per jaar heeft gedaan
|
05 apr 2014 7:10 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Re: porsche 964
Jouw 3.0 maakt denk ik rond 140 motorisch al flink wat meer geluid dan mijn 964, vandaar dat jij dak nog niet hoort
|
05 apr 2014 8:43 |
|
|
Pacoloco
|
Re: porsche 964
Bedankt Gianni, Ik had deze al gezien. De kleur heeft niet mn voorkeur maar ga ms toch eens langs. Er komt ook een cabrio binnen bij Hans zag ik. @ Erik, dat verhaal heb ik idd wel vaker gehoord. Mocht zich een goede targa voordoen, ga ik er zeker even mee proefrijden op de snelweg!
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
05 apr 2014 10:06 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Re: porsche 964
Wat ik tot nu toe zie lijkt me allemaal behoorlijk afgeleefd. Met uitzondering van de amethyst 964 bij PCG; smetteloze staat.
Zou de populariteit mede te danken zijn aan het feit dat het de meest moderne 911 is waarvan de carrosserie nog geschikt is voor ombouwprojecten naar pre-1980 modellen?
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
05 apr 2014 11:00 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: porsche 964
En als je dan (ook) vind dat deze kabaal maakt - rij er dan even mee langs RoVaKo
|
05 apr 2014 11:08 |
|
|
Pacoloco
|
Re: porsche 964
Kunnen ze dat modificeren? Had begrepen dat je ook last hebt van wervelwind met het dakje open.
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
05 apr 2014 19:32 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: porsche 964
Geen idee, maar Ronald is natuurlijk wel "king" als het gaat om goed sluitende en goed passende targa dakjes Inderdaad - ik had zelf last van gebulder met het dakje eruit
|
05 apr 2014 19:40 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Re: porsche 964
Dat is logisch, want het targa achterraam fungeert als een soort remparachute. Dat levert per definitie 'gebulder' op. Een niet logisch ontwerp principe, maar o zo mooi. Bij < 100 km/u.
_________________________________________ Take the long way home....
|
05 apr 2014 21:02 |
|
|
Reesmees
Ex 964 nu R107010
|
Re: porsche 964
@pacoloco; pas je wel in een Targa?
|
05 apr 2014 21:23 |
|
|
jan-1
Porsche 911 SC
(ex 964 coupe, ex 993 targa)
|
Re: porsche 964
@Pacoloco: @porsche964: ziet er ook goed uit.
Als het even tegen zit met de zoektocht (weinig beschikbaar of net te laat) dan ben je al gauw geneigd om je eisen naar beneden bij te stellen. Die Porsche, die "er ook goed uitziet" zou ik alleen al op basis van de papieren informatie laten afvallen: - Niet ongevalvrij - Duitsland - Spanje - Duitsland - Geen onderhoudsboekje
|
06 apr 2014 0:15 |
|
|
porsje911
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
|
Re: porsche 964
_________________________________________ Kijken, rijden en genieten! http://www.lievekampadvocaten.nl
|
06 apr 2014 7:30 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: porsche 964
Duits prijs voor een Nederlandse particulier
|
06 apr 2014 7:37 |
|
|
porsje911
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
|
Re: porsche 964
Dat scheelt in ieder geval importkosten Ik houd de "964-markt" in de gaten, maar het valt niet mee om een goede te vinden.
_________________________________________ Kijken, rijden en genieten! http://www.lievekampadvocaten.nl
|
06 apr 2014 9:04 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: porsche 964
Importkosten ... op een auto van meer dan 17,5 jaar jong .. voor een "betaalbare" prijs, bedoel je
|
06 apr 2014 9:11 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: porsche 964
Dit is een mooie op het eerste gezicht: de eerste zilverkleurige 964 zonder tiptronic of blauw interieur Jammer van dat schuifdak, en helaas geen achterwisser of airco (en zo is er altijd wat om de prijs neer te halen!) Gelukkig is het stuur zwart, en dat rood is volgens mij heel erg mooi, maar ja, smaken verschillen. Schuifdak weg laten werken en voila: een RS basis is gelegd! Moooie kleur voor een 964, heb er lang naar gezocht, maar niet gelukt! Als je in de markt bent voor een 964: KRKB!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
06 apr 2014 9:48 |
|
|
Pacoloco
|
Re: porsche 964
Zilver heeft niet mijn voorkeur, maar deze lijkt wel goed (aan de prijs) Wegens "beeindiging" hobby ga ik ervan uit dat hij niet inruilt. Targa past prima volgens mij. Heb bij Wolbert nog even "gepast" in de pas verkochte zwarte. Gevoelsmatig had ik daar meer ruimte dan in een coupe (met schuifdak).
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
06 apr 2014 12:20 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: porsche 964
Dat zou goed kunnen. Hed hetzelfde gevoel bij de cabrio - in vergelijking met een coupe' met schuifdak ... Heb m'n 968 o.a. om die reden gekocht - en realiseerde mij dat eigenlijk pas weer toen ik vorig jaar een 964 met schuifdak had gekocht 't hangt overigens ook van het soort stoelen af - en hoe lang/kort jezelf bent - of je er hinder van ondervindt Uit m'n hoofd scheelt het zo'n 5 Cm - met - of zonder - schuifdak ..
|
06 apr 2014 13:17 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Re: porsche 964
Ja of we prijzen in dld lopen inmiddels ook zo op, dat dit de nieuwe norm is voor een particulier. Ik zou zeker gaan kijken. Heb je een beeld of echt nette is. Bij een nette auto wist ik het wel.
|
06 apr 2014 13:19 |
|
|