Ben er vandaag even langsgereden voor je.
Middelweerd is een Opel dealer, waar deze grijsblauw metallic 964 C2 coupe midden in de showroom staat. Het is op het eerste gezicht een nette mooie auto. Als je gedetailleerd gaat kijken vallen me een aantal dingen op:
- voorstaand rechter naad van kofferklep lijkt niet helemaal recht te lopen. onder bekleding van kofferruimte niks bijzonders te zien aan die kant
- gereedschapsset en compressor (nieuw in verpakking) aanwezig
- nep 17" turbovelgen waar de centercaps niet zo mooi in vallen
- linksachter kleine smeltplek (lijkt of er een peuk op gelegen heeft) in de zitting (niet door het leer heen)
- zwart leren interieur (geen volleder) met 'gaatjes leer'
- klein deukje in het middendeel van de achterbumper rechts naast de nummerplaat (zie foto)
- roestblaas rechtsonder rubber achterruit (zie foto)
- alles sluit goed en naden lopen recht
- motor heeft iig wat modificaties gehad (voor de rest weet ik niks van motoren - zie foto)
- origineel nederlandse auto
- alle beurten netjes gehad en afgestempeld - de meeste bij Pon in Amersfoort, eentje bij Carcare en de laatste bij een VW dealer. 4 eigenaren in het boekje, eerste is een leasemaatschappij.
- kilometerstand lijkt te kloppen
- banden moeten tzt vervangen worden denk ik
- lak goed; weinig krasjes etc. Weinig steenslag.
Al met al mooie auto in een kleur die ik niet vaak heb gezien. Als ik op zoek zou zijn naar een C2 coupe zou ik deze zeker laten keuren. Zou ik er wel andere velgen onder zetten, want die nep turbo dingen vind ik (persoonlijk!) misstaan.
Hier nog wat foto's.