| | |
| piewie schreef: kijk ook maar eens naar dit lijntje dat is een amerikaan waar ik mee bezig ben die perfect in de lak stond. en eerste instantie ook nog niet zo slecht leek het is niet te hopen dat je de zelfde problemen tegen komt. maar deze was ook maar 10k viewtopic.php?f=33&t=35997 | |
| | |
Zo dat is de moeite idd. Vers overgespoten en een lage prijs is al verdacht natuurlijk. Een goede spuitbeurt kost mij tegenwoordig al zo'n 3500 voor alleen de buitenkant. Als een handelaar er 1 laat overspuiten om hem beter te kunnen verkopen is dat al verdacht omdat een goede spuitbeurt meestal niet loont. Zo weet ik dat ze in Brummen bij de Gallery ook auto's zoals Porsches en massarati's in een andere kleur hebben laten spuiten om hem beter te kunnen verkopen. Ook Een plamuurbak van een Porsche werd daar even iets opgelapt. Je zou maar zo'n auto kopen zeg
Ik wist dat het zo erg kon zijn (zelfs met een US want niet overal in de US hebben ze het zelfde klimaat) en wilde het risico verminderen door een nog niet gerestaureerd exemplaar te kopen zodat er niet veel te verbergen is.
De delen zoals de bodem, binnen in de kofferbak, motorruimte en binnen-wielkuipen zijn nog origineel en de buitenzijde is een keer overgespoten, maar meer dan 5 jaar geleden zodat ook hier de plekjes weer zichtbaar zijn. Ik weet dat ik de linker voordeur moet gaan vervangen en de rest is erg netjes. De kofferruimte is in shuts gespoten en is zwart. De kofferruimte is in kleur, maar ze hebben daar een stukje schoon-gestraald en bijgewerkt met verf en is goed zichtbaar, maar is nooit aan gelast. Ik wil dan ook het frontje compleet vervangen en niks repareren. Graag wil ik de benzine-vuldop in de motorkap maken, maar dat betekent dat ik of een nieuw dicht scherm moet kopen, het gat dicht lassen of het klepje laten zitten zodat het in de toekomst misschien ooit weer makkelijk naar origineel te herstellen is.
Ik heb er onder gelegen met een goede lamp en kon zo niks geks vinden. Ook let ik altijd goed op de reactie van de verkoper als ik een lamp aan doe en er onder kruip enz, want niet iedereen kan dit waarderen en somige worden nog wel eens nerveus om maar een voorbeeld te noemen
Ook onder het tapijt is hij nog helemaal netjes en zit ook nog de originele demping/teer op. Onder de achterbank zou nog wat kunnen zitten en misschien aan de binnenkant van de dorpels, ben benieuwd