10,000 km/jr en dan 5000 euro onderhoud per jaar.
Wat doe jij in hemelsnaam met jou auto's......Ik heb ook een 993 targa (de mooiste van NL), en die rijd ik al 6 jaar en daar heb ik 50,000 mee gereden maar echt geen euro 30,000 aan onderhoud aan verspijkerd en die heeft echt al zijn beurtjes gehad.....
Kijk gewoon even op de site van Schmidt Oss, daar staan de prijzen vaar alle service beurten. Bij 10.000 km/jr 1 x 2 jaar grote beurt en elk jaar olie verversen en controle, nou tel daar nog wat ovoorziens bij op dan heb je een aardig idee....Ik heb begin van het jaar grote beurt laten doen, alles vervangen, nieuwe schijven, riemen etc etc alles alles, kostte 3500, en dat hoeft echt niet elk jaar bij 10,000 km/jr
Sommigen mensen roepen ook maar wat....
Valt me op (tenminste dat denk ik) dat de 993 targaatjes weer duurder worden, mooi.
Wat z'n ding over 5 jaar waard is. Het lijkt me als dat een overwegingspunt is je zo'n wagen niet moet kopen.
Ga er maar van uit dat ze allemaal afschrijven en flink ook, oko mijn 993 targa....that is life, allles schrijft af, zelfs ik....
Over 5 jaar is mijn targa net zoveel waard als een 15 jaar oude 964, want dan is mijn targa ook 15 jaar oud, dus zo'n 25,000 euro denk ik....of nog minder.....
Zal mij verder eerlijk gezegd worst wezen...