Ik ken de meeste auto's die momenteel via dit en het 944 forum aangeboden worden. Daar zit wat potentie tussen. Ook marktplaats en gaspedaal.nl zijn al veelvuldig geraadpleegt.
Maar misschien kent iemand er nog 1 die nog officieel niet te koop staat. Ik ben dus op zoek naar een 944S targa handgeschakeld. Liefst minder dan 2 ton in km's en bij voorkeur met een aantoonbare geschiedenis. Geen vs auto ivm lelijke bumpers.
Geen tuningsbakkies oid. Gewoon een zo orgineel mogelijke 944S.
Budget rond de 5000... Is wat krap ik weet het.
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
04 dec 2009 9:20
pepe
944 type 1 + 968cs EX: 911 3.2 EX: 924S
Re: 944S targa handgeschakeld
leuk dat je kiest voor een 944 dat is een fijne auto. betrouwbaar en goedkoop, mits je een beetje geluk hebt maar dat is met elke auto zo. die 5000 is dat voor de aanschaf of het totale eind bedrag? want er zal zeker nog wat achteraan komen.. porsche kopen is 1 rijden 2 !!
succes..
05 jan 2010 22:25
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tip
Weert
Re: 944S targa handgeschakeld
en als iemand een cgt voor 100.000 euro te koop weet hou ik me ook aanbevolen
Neej maar serieus, veel succes, wie weet heeft iemand nog iets moois in de schuur staan
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum