Hallo allen,
Momenteel ben ik zo'n drie jaar naar tevredenheid in het bezit van een 997.2S (cabriolet), zwart met Terracotta interieur. In deze jaren heb ik eigenlijk altijd enorm genoten van de kwaliteit van deze auto maar de laatste tijd begint het, zoals bij zoveel 911 eigenaar, weer een beetje te kriebelen. Ik heb naar een oudere 911 G-model targa gekeken, omdat ik die enorm gaaf vindt maar na een paar proefritten vind ik het teveel een stap achteruit (comfort/wegligging).
Na deze proefrit kom ik tot de conclusie dat ik de 997.2 de perfecte balans vind tussen modern en gevoel maar op zoek ben naar nog net wat uniekere ervaring. Ik heb hiervoor een 996 carrera 4 gehad, ook fijne auto maar de twee wiel aandrijving trekt me meer voor dit type auto. Een beetje een sprong maar het enige dat me kan overhalen tot aankoop van een andere 911 is voor mij ook weer een 997.2 maar dan GTS ivm de oplage en uiterlijke kenmerken. De GT2/GT3's zijn voor mij too much en nieuwere modellen zijn naar mijn smaak te groot geworden.
Bij de Bue automotive staat momenteel een mooie maar helaas doen ze schijnbaar niet aan onderhandelen. Begrijp dat het aanbod beperkt maar heb de tijd om te wachten op de juiste uitvoering en deal waar beiden een goed gevoel aan overhouden.
Een beetje een lang verhaal maar ben samengevat op zoek naar het volgende:
- 997.2 GTS uitvoering;
- Idealiter in het zilver maar degelijk zwart is ook mooi
- Minder dan 120.000 km op de teller;
- PDK of handbak (bij PDK sportstuur);
- Volledig leder (geen alcantara);
- Volledige Porsche dealer historie.