Switch to full style
Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Plaats een reactie

Brodit ProClip voor Porsche 911 ('84-'89).

30 okt 2007 16:46

De ProClip is een montage steun voor op het dashboard van uw voertuig. Op de ProClip kunt u b.v. de houder van uw telefoon, PDA of handsfree set monteren zodat deze zich altijd onder handbereik bevindt. Veilig en makkelijk. De ProClip is een voertuig specifieke, eenvoudig te monteren steun. De montage is snel en makkelijk. U heeft geen speciale gereedschappen nodig, u hoeft het dashboard niet te demonteren en dit alles zonder dat u uw dashboard of interieur beschadigd. De ProClip is gemaakt van zwart ABS kunststof.

T.e.a.b.

Mvg,
Kees.

30 okt 2007 17:29

Ik ben al voorzien. Is inderdaad handig. Wel is de afmeting afhankelijk van welke PDA of welke telefoon er in moet. Misschien handig om dat er even bij te zetten

30 okt 2007 17:36

Edit: Overbodige quote van volledige direct bovenstaande bericht verwijderd.
:idea: Gebruik Afbeelding in plaats van Afbeelding als je reageert op het volledige bericht er direct boven.

??????????????????????????????????????????????????????????

Zoals ik al heb aangegeven is het een montage steun en géén houder. De steun is specifiek voor Porsche. Op deze steun kun je de houder voor je telefoon of PDA monteren.

30 okt 2007 17:39

Duidelijk :!:

30 okt 2007 17:41

:@: fuchs :arrow: ... maak er even 'n foto'tje van :idea:

Ollanders willen tenslotte altijd eerst kijken :wink:

30 okt 2007 18:15

[img]http://www.porscheforum.nl/album_thumbnail.php?pic_id=28980[[/img]

Volgens fabrikant geschikt voor Porsche 911 van 1977 tot 1998.

31 okt 2007 0:51

heb ik ook werk prima.maar let op!ben er pas achter gekomen dat ze niet op allemaal passen.

gr anton964

09 nov 2007 0:27

Je hebt een pb-tje
Plaats een reactie