Switch to full style
Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Plaats een reactie

27 maart 2008 11:07

horn schreef:ik merk dat ik dus echt te vaak in het buitenland kijk. Nooit aan Van Zweeden gedacht... :oops:

komt niet zo zeer door wat er hier feitelijk te krijgen is maar meer door de massale afwezigheid van fatsoenlijke Nederlandse onderdelen-shops op het internet...

27 maart 2008 23:04

Er ligt dus een markt voor je open Jeroen. :mrgreen: :mrgreen:

27 maart 2008 23:12

Het valt mij ook vaak op hoeveel Nederlandse bedrijven (in het algemeen) laten liggen door crappy sites!

28 maart 2008 2:13

André 3.0 schreef:Er ligt dus een markt voor je open Jeroen. :mrgreen: :mrgreen:

a.u.b. niet zeg :shock:

eerst al je tijd verspillen met 1001 onnozele vragen en puntje bij paaltje de onderdelen in Verweggistan bestellen omdat het daar 2 euro goedkoper is (of in ieder geval lijkt)...

thanks, but no thanks :mrgreen:

28 maart 2008 9:55

Toch verbaasd het me wel dat er geen goede nederlandse internetshop is. Ik vrees wel dat Jeroen914 gelijk heeft. Meer vragen dan bestellingen.
Op de een of andere manier heb ik zelf nog steeds een drempel om buiten de grenzen te bestellen terwijl ik alles wat los en vast zit en goedkoper is bij internetshops in Nederland koop.

28 maart 2008 10:36

Wat wordt verstaan onder een goede nederlandse internetshop :?:

Jeroen914 schreef:eerst al je tijd verspillen met 1001 onnozele vragen en puntje bij paaltje de onderdelen in Verweggistan bestellen omdat het daar 2 euro goedkoper is (of in ieder geval lijkt)...

De spijker op z'n kop. :wink:

28 maart 2008 12:29

Bij VW is dat redelijk goed geregeld, vind ik.

Paruzzi heeft bijvoorbeeld een fantastisch goede webwinkel waar zo'n beetje alles te koop is tegen alleszins redelijke prijzen (in ieder geval veelal goedkoper dan in het buitenland bestellen, verzendkosten en -als vanuit Amerika- invoerrechten te betalen).

28 maart 2008 12:40

EriC4C schreef:Wat wordt verstaan onder een goede nederlandse internetshop :?:

Ja, dat is een goede vraag. Ik verwacht niet dat ze de inhoud van de hele PET catalogus op voorraad hebben. Maar wel een breed assortiment van accessoires zoals matten, lampenunits, sturen, sportuitlaten, velgen, hoezen, kleding en binnen enkele dagen onderdelen uit de PET catalogus kunnen leveren.

Ik hoop op een link. :)

Maar echt klagen mag ik niet. Ik woon op een kwartiertje van Alpo en heb laatst zaken gedaan met de 911shop.nl.
Laatst bijgewerkt door Patrick op 28 maart 2008 16:50, in totaal 1 keer bewerkt.

28 maart 2008 15:33

nou erwin is toch ool al aardig aan de weg aan het timmeren toch: http://www.renntech-porsche.nl/catalog/
Plaats een reactie