Switch to full style
Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Gesloten onderwerp

Maxflo Uitlaatsysteem voor Porsche 993 *VERKOCHT*

01 dec 2008 20:33

Uitaaltsysteem geschikt voor all 993 type's van 1994 tot en met 1998.

Volgens de fabrikant:

+15 PK 8)

The Supercup sport muffler system-- the only exhaust that gives you street-touring, sport and track functionality in one system.

It's manufactured from high quality 100% T304 C.N.C mandrel bent stainless steel tubing with 3.5" round angle cut outlets.

Systems comes with removable turndowns installed.

The Supercup system offers maximum power, significant weight savings and aggressive sports car sound.

Simple and easy installation.
Easy to remove and install for weekend warriors too.

Complies with emissions and Porsche factory warranty.

Lightweight -saves 14 Kg. over stock therefore better handling.

No cracking, splitting or failures like competitors systems!

Greatly improved throttle response with lower engine temperature.

System works well with all performance improvements.

Street legal, but primarily intended for the track.
Supercup Exhaust is very aggressive and sport but does resonate at some RPM.

Proud & loud for an aggressive sound.
Comes with Turndowns that are “easy on & easy off” for quieting down the system at the track (or road).

Afbeelding

Filmpje :wink:

Prijs: NOTK - montage mogelijk.
Laatst bijgewerkt door Olaf op 12 jan 2009 1:01, in totaal 2 keer bewerkt.

01 dec 2008 20:59

nog niet luid genoeg :?:

01 dec 2008 21:08

volgens mij...heb ik die ook..... 8)

02 dec 2008 15:20

Olaf,

Gooi jij ze in de verkoop hier omdat je schrijft: prijs NOTK :?:

Moet zeggen met die rare bochtjes erop geen gezicht :(

03 dec 2008 22:18

Die bochtjes zie je niet - en zien er in werkelijkheid anders uit - je moet ze tenslotte aan je kat. zien vast te maken :lol:

Ik heb ze nu nog onder de 4S - maar de planning is om ze er vrijdag onder vandaan te halen - ze zijn dus inderdaad te koop :wink: ... maar dat is met bijna alles zo wat ik in mijn bezit heb :mrgreen:

04 dec 2008 0:37

en wat komt er terug onder olaf?

anton964

04 dec 2008 0:49

Voorlopig de standaarddempers - waarvan ik nog twee complete sets heb liggen - ... daarnaast heb ik nog 'n setje leeggehaalde 993 dempers liggen ... opteer RSR van Gert, maar mss maak ik zelf 'n soundsystem ala 996 - dus: 993 dempers met 'n regelbare by-pass :twisted:

04 dec 2008 23:59

ik heb ze er ook onder gehad
AfbeeldingAfbeelding
Mooi geluid van buiten, echter veel resonantie bij 2800 rpm van binnen. Ik werd er gek van.....en daarom vervangen voor wat tammere fabspeeds:
Afbeelding
Olaf schreef:993 dempers met 'n regelbare by-pass :twisted:

....en die zijn bij RUF te bestellen op hun website..2000 euri's

05 dec 2008 0:20

LouisXIV schreef: ....en die zijn bij RUF te bestellen op hun website..2000 euri's

Be Creative :idea: :wink:

05 dec 2008 7:47

mooi, en welke prijs had je in gedachte, ik heb momenteel die van RSR deronder zitten

zitten de attesten erbij voor de (moeilijke) Belgische keuring :?

mag ook laten weten via mail hoor

grtz Geert :wink:

05 dec 2008 9:03

Klinkt lekker 8)

05 dec 2008 10:01

TERRUM schreef:.. zitten de attesten erbij voor de (moeilijke) Belgische keuring :?

:scratch: ... ik heb er alleen 'n verfrommelt A4tje bij van de (Amerikaanse) leverancier - denk niet dat onze Vlaamse Vrienden daar genoegen mee nemen :roll:

05 dec 2008 12:44

Vertrouw de leverancier...

Leverancier schreef:...Supercup Exhaust is very aggressive and sport but does resonate at some RPM.

...
LouisXIV schreef:Mooi geluid van buiten, echter veel resonantie bij 2800 rpm van binnen. Ik werd er gek van...

... NIET dus :idea: 8)

05 dec 2008 12:53

Olaf doe je ze nu weg omdat ze te veel herry maken? Van DD hoorde ik dat het op den duur wel went :wink:

05 dec 2008 13:08

Naar mate men ouder wordt hoort men minder, bedoel je? :wink:

05 dec 2008 14:41

barolo schreef:Olaf doe je ze nu weg omdat ze te veel herry maken?

Nee :twisted: ... de herrie valt nog wel mee - echter rij ik veel en vaak met de 4S ... en heb ik me (te laat) bedacht dat die "herrie" niet altijd wenselijk is :arrow: ben serieus aan het puzzelen hoe ik 'n 993-sound-systeem ala 996 kan maken :wink:

Overigens is de meeste herrie bij koude motor en koude uitlaat ... :idea:

Ik ga met 'n minuut of 5 het vette pak aan doen - en de bovengenoemde dempers demonteren 8)

06 dec 2008 15:54

Olaf schreef:Nee :twisted: ... de herrie valt nog wel mee - echter rij ik veel en vaak met de 4S ... en heb ik me (te laat) bedacht dat die "herrie" niet altijd wenselijk is

Antwoord is dus JA. :lol: :wink:

12 jan 2009 1:03

VeRkOcHt ...
Gesloten onderwerp