Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
05 apr 2009 13:26
VERKOCHT
- Bijlagen
-
- Beschadeging rechtsvoor
-
- Profiel banden
-
- Velgen
Laatst bijgewerkt door JohanZ911 op 18 apr 2009 11:42, in totaal 3 keer bewerkt.
05 apr 2009 13:33
ET Waarden
05 apr 2009 13:35
Dot codes ?
05 apr 2009 13:36
Patrick schreef:Dot codes ?
1008
... als ik de foto mag geloven ... foto zegt namelijk ook 18"
05 apr 2009 13:39
De bandenmaat doet vermoeden dat het om velgen voor een Porsche met een brede kont gaat, met bijbehorende ET waarden.
05 apr 2009 13:42
Olaf heeft (alweer) gelijk.
05 apr 2009 13:46
Ik heb hem even aangepast en de ET waarden erbij gezet. Bedankt jongens
07 apr 2009 13:39
Passen deze op een 996? Wat is het bandenmerk?
07 apr 2009 14:07
Pirelli Zero
07 apr 2009 17:20
Pirelli Zero, heel goed! ik zie niet hoe je dat kunt zien maar vind het heel knap.
07 apr 2009 18:36
Ik ben de nieuwe Uri Geller.
07 apr 2009 20:22
JohanZ911 schreef:Pirelli Zero, heel goed! ik zie niet hoe je dat kunt zien maar vind het heel knap.
op de laatste foto is dat duidelijk te lezen
07 apr 2009 22:14
Helaas, heb ET40 en ET52 nodig voor de 993S. Succes met de verkoop, moet wel lukken voor die prijs..
08 apr 2009 2:53
Met twee spacertjes van 7 mm icm langere wielbouten is dat op te lossen, hoor 58GT.
08 apr 2009 3:01
993 heeft (net als de 964) moeren
... om daar de bouten van te vervangen is 'n lastig en blijvend klusje
IMO heb je genoeg 'draad' om 7 mm spacers te kunnen plaatsen
08 apr 2009 3:07
Klopt, Olaf.
08 apr 2009 10:19
PaulusdB schreef:Met twee spacertjes van 7 mm icm langere wielbouten is dat op te lossen, hoor 58GT.
Olaf schreef:IMO heb je genoeg 'draad' om 7 mm spacers te kunnen plaatsen
Porsche adviseert nadrukkelijk om al voor 5 mm spacers langere bouten (igv 997..) te gebruiken.
Zouden ze dat doen om wat te verdienen aan een paar bouten
08 apr 2009 10:42
Ik blijf het ook eng vinden, Paul.
Maar Olaf heeft wel gelijk dat de draad van de auto komt en de
wielen met moeren worden gemonteerd bij de oude garde. Maakt het
niet eenvoudig om langere draadeinden te gebruiken, als het al mogelijk is...
08 apr 2009 14:58
Passen deze velgen ook onder mijn auto?
In het boekje staat :voorkeur is 8j 18H2 voor met et 52mm en 10j 18H2 achter met et 61 mm. Weet iemand hier
het antwoord daarop. Graag hoor ik van jullie. Alvast bedankt
08 apr 2009 15:55
Nee en ja, Emmanuel.
Het gaat 'fout' met je velgen aan de achterzijde.
Méér EinpressTiefe (ET) gaat nl. niet met spacers. Dat gaat door het
wegfrezen van een gedeelte van de velg, wat me niet de bedoeling lijkt.
Een ET achter van 47 ipv de gewenste 61 is nogal wat verder naar buiten.
Maar wellicht op te lossen door de schermen wat naar buiten te laten bollen.
Als je auto al een 'brede kont' model is, zou het zomaar kunnen passen.
De spoorbreedte neemt dan ongeveer 2% toe, wat acceptabel is.
08 apr 2009 16:56
PaulusdB schreef:Ik blijf het ook eng vinden, Paul.
Maar Olaf heeft wel gelijk dat de draad van de auto komt en de
wielen met moeren worden gemonteerd bij de oude garde. Maakt het
niet eenvoudig om langere draadeinden te gebruiken, als het al mogelijk is...
geen probleem om langere te monteren bij een 964, bij mij zitten er lange onder dat was al zo gedaan door de vorige eigenaar.
robert
08 apr 2009 17:07
emmanuel schreef:Passen deze velgen ook onder mijn auto?
ik wil niemand zijn handel verzieken, maar je gaat je mooie bijpassende speedlines toch niet voor 996 velgen vevangen op een 965 turbo???
Trouwens een erg mooie prijs voor dit setje....zal niet lang duren, verbaasd me nu al dat niemand heeft toegeslagen
08 apr 2009 21:54
dankjewel voor je antwoorden Paulus , zeer duidelijk. En ik zat niet te denken aan vervanging
maar een goed alternatief voor de wintermaanden. Even verder zoeken dus. grtz
08 apr 2009 22:40
wjkranendonk schreef:Passen deze op een 996?
Als je een 4S hebt wel. De gewone 996 heeft ET 62-65 nodig achter.
18 apr 2009 19:14
passen prima onder een 996, want daar zitten ze nu al onder. (de achtervelgen tenminste)
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.