Switch to full style
Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Plaats een reactie

Front protection bar

23 aug 2009 11:20

Ik heb nog een front protection bar van http://www.carnewal.com liggen, ongebruikt. Je kunt deze onder de bumper van een 993 (mogelijk ook een 964) monteren. De onderkant van de wagen wordt dan beschermd, handig wanneer de wagen verlaagd is.

Doe een goed bod (nieuw zijn ze rond de 100 euro) en hij is van jouw.

Re: Front protection bar

23 aug 2009 14:23

Past zeker weten ook onder een 964
Afbeelding

25 aug 2009 18:50

Afbeelding

zelfbouw (inox en volle buis) 8)

25 aug 2009 19:02

Peter 993 schreef:.. handig wanneer de wagen verlaagd is.

... "raakvlak" nog lager ...

Past inderdaad ook onder 'n 964 zoals PdB al laat zien ....en IMO ook onder de 3.2, de SC, etc.

FP-Bar maakt namelijk geen gebruik van originele bevestigingspunten :wink:

25 aug 2009 19:37

Olaf schreef:FP-Bar maakt namelijk geen gebruik van originele bevestigingspunten :wink:

Ik weet niet waar je precies op doelt maar je maakt wel gebruik van bestaande gaten. Er hoeft dus niks geboord te worden en de zaak kan ook zo zonder verdere sporen verwijderd worden.

25 aug 2009 20:11

Ik weet niet of het origineel is of dat het protect voor mijn front is,
maar op mijn 3.2 staat er zo iets op ter bescherming van mijn condensator (airco)
ziet er zeer stevig uit in buizenvorm .
iemand bekend hiermee ?
gr Diablo
PS: word bevestigt aan voorkant A-Arms (origineel)

25 aug 2009 21:03

Peter 993 schreef:Er hoeft dus niks geboord te worden en de zaak kan ook zo zonder verdere sporen verwijderd worden.

Klopt inderdaad :thumleft: - realiseer ik me, nu ik dit topic er op na lees :wink:

Afbeelding

... is dat gat - voor die middelste bout dan origineel :roll: - ergo: 1 van de afwaterings-gaten :?:

26 aug 2009 7:45

Inderdaad, dat is één van de afwateringsgaten.

26 aug 2009 18:03

Diablo schreef:Ik weet niet of het origineel is of dat het protect voor mijn front is,
maar op mijn 3.2 staat er zo iets op ter bescherming van mijn condensator (airco)
ziet er zeer stevig uit in buizenvorm .
iemand bekend hiermee ?
gr Diablo
PS: word bevestigt aan voorkant A-Arms (origineel)

Ja enkel wagens met airco (ori), maar kan ook op non-airco wagens. Erg handig, hebben we ook op de 3.2, hebben er een socarex buis over gedaan om op te slepen. :thumleft:
Plaats een reactie