Dat kun je eenvoudig uitrekenen:
Je vraagt voor 8,5" en ET 56 terwijl het standaard 8" breed en de ET waarde 52mm is.
0,5" breder betekent 0,25 x 25,4 = 6,3 mm verder naar buiten bij gelijkblijvende ET, echter is de ET 4mm verder naar binnen.
En 6,3mm erbij minus 4mm eraf betekent een verbreding tov de standaard velg van bijna 2,5mm aan de buitenkant van de velg en 6,3mm + 4mm = 10,3mm aan de binnenkant.
En voor de achterwielen: Ruf 11" en ET 70, standaard is 10" en ET 52.
1" breder betekent 0,5 x 25,4 =12,7 mm verder naar buiten bij gelijkblijvende ET, echter is de ET nu 70mm - 52mm =18mm verder naar binnen.
En 12,7mm erbij en weer 18mm eraf betekent dat de achtervelg tov de standaard velg ruim 5mm verder naar binnen valt. Daar zul je dus een spoorverbreder moeten gebruiken van 15mm of 18mm om het wiel mooi in het achterscherm te krijgen. Bij een spoorverbreder van 18mm komt het wiel 12,7mm + 70mm -52mm -18mm = 12,7mm verder naar binnen. En volgens mij heb je deze ruimte.
Voor kan het dus, en achter met een spoorverbreder, en dan ga ik ervan uit dat tussen het binnenscherm en de band nog minimaal die 12,7 mm voorhanden is.
Groeten, Erwin.
PS, ik weet dat ik van jou eigenlijk geen lange antwoorden meer mag geven, excuus daarvoor