Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
21 okt 2009 10:59
Te koop; roestvrij stalen G-pipe voor 964, gebruikt op mijn vorige auto.
t.e.a.b.
09 nov 2009 11:46
hebje een geluidsfragment o.i.d van hoe het klinkt. Op youtube staan alleen filmpjes van de g pipi i.c.m aangepast uitlaatsysteem. Vraagprijs?
09 nov 2009 12:21
ralf996 schreef: g pipi i.c.m aangepast uitlaatsysteem.
G-pijp is 'n aanpassing van het uitlaat-systeem, deze vervangt namelijk de eind
demper
09 nov 2009 12:35
cuprohr plus g-pipehetzelfde, maar dan een forummerg-pijpHeb zelf een cuprohr, 100 cellen kat plus conisch K&N luchtfilter. Precies goed. G-pijp erbij zou het té maken.
09 nov 2009 13:58
ik zou ook aanraden alleen een cuprohr óf een g-pipe te nemen, heb ook tegelijk geprobeerd maar dat gaat echt nergens meer over...
Heb er overigens geen opname van.
09 nov 2009 14:01
De Joyman had dat (zie 2e link hierboven, zilverkleurige 964 cabrio). Maar ja, die woont dan ook in Friesland, en daar wonen je buren wat verder weg.
Met mijn combi krijg ik tijdens de tunnelrun de handjes niet op elkaar. Bij het culturele uitstapje in Duitsland recentelijk kreeg ik van 3 PF'ers te horen dat mijn 964 bij wegtrekken wel erg goed klonk... Toch weer blij met de combi...
09 nov 2009 14:25
vind zelf de straight pipes echt enorm bruut klinken(misschien te)
http://www.youtube.com/watch?v=wuIV7g-xVHkWat raden jullie me aan dan? Vond het geluid van de standaard uitlaat toch wat beschaafd
Wat is het verschil dan tussen cuprohr en G-pipe, want die kan je dus i.c.m elkaar plaatsen?
(vraagprijs?)
09 nov 2009 14:31
Ik wil voor die van mij 75 eu hebben.
09 nov 2009 14:34
De cuprohr zit op de plaats van de '1e' demper, onder de achterbumper, en is eigenlijk een rechte pijp i.p.v. de demper. De G-pipe zit op de plaats van de 2e demper, in het rechter achterscherm dus, en is een bocht zonder demper.
09 nov 2009 14:35
ralf996 schreef:Wat raden jullie me aan dan? Vond het geluid van de standaard uitlaat toch wat beschaafd
Wat is het verschil dan tussen cuprohr en G-pipe, want die kan je dus i.c.m elkaar plaatsen?
Iemand bekend met de "G-pipe"?Cuprohr of G-pijp??
09 nov 2009 14:36
ralf996 schreef:Wat is het verschil dan tussen cuprohr en G-pipe ..
Wat de G-Pijp vervangt weet je inmiddels
Cup-Rohr vervangt de demper die tussen de Kat. en de einddemper zit
Dat is de demper die verscholen zit achter de bumper EDIT : ZOALS TOPICSTARTER NET IETS EERDER SCHREEF
09 nov 2009 14:43
Ik zou hem kopen. Een G-pijp schijnt onwijs moeilijk te vinden te zijn...
09 nov 2009 14:48
horn schreef:Een G-pijp schijnt onwijs moeilijk te vinden te zijn...
Een
goede gebruikte einddemper waarvoor de G-pijp een alternatief is wel, maar een G-pijp zelf?!?
Bijvoorbeeld hier gewoon nieuw te bestellen voor € 136,85
09 nov 2009 15:33
Sorry, haalde twee dingen door elkaar. G-spot is heel moeilijk te vinden...
09 nov 2009 15:50
horn schreef:Ik zou hem kopen. Een G-pijp schijnt onwijs moeilijk te vinden te zijn...
hmm, 75 voor 2e hands, 140 voor nieuw.
hoeveel km heeft die er onder gezeten?
09 nov 2009 15:54
Geen idee, een tijdje eronder gehad. Hij is in elk geval uitgebreider dan die link die hier stond, het is een langere bocht met een soort armconstructie om hem aan de originele bevestigingspunten aan het binnenscherm te monteren.
09 nov 2009 16:04
wjkranendonk schreef:Hij is in elk geval uitgebreider dan die link die hier stond, het is een langere bocht met een soort armconstructie om hem aan de originele bevestigingspunten aan het binnenscherm te monteren.
Verschil tussen lange en korte "G krul/pijp" horn schreef:Sorry, haalde twee dingen door elkaar. G-spot is heel moeilijk te vinden...
Kom maar een keertje op bezoek met totmbo, dan zal ik het j(ulli)e leren
09 nov 2009 17:25
Ik heb denk ik wel interesse. auto wordt woensdag opgehaald, en dan spreken we wel wat af
09 nov 2009 17:49
OK ik hoor t wel!
09 nov 2009 19:27
wjkranendonk schreef:Geen idee, een tijdje eronder gehad. Hij is in elk geval uitgebreider dan die link die hier stond, het is een langere bocht met een soort armconstructie om hem aan de originele bevestigingspunten aan het binnenscherm te monteren.
Deze dan?
10 nov 2009 2:46
Ja zoiets. Wouter stuurde mij een fotootje, dat ik graag voor hem plaats.
Zelf heb ik van aanschaf afgezien, omdat de pijp niet eenvoudig zelf (zonder brug)
te wisselen valt met de volledige laatste demper. Voor een middagje/avondje asociaal knallen
met cuprohr en g-pijp leek het me wel leuk, namelijk.
10 nov 2009 9:05
Bedankt voor het plaatsen! Ik had de foto niet bij de hand gisteren.
10 nov 2009 10:31
PaulusdB schreef:Zelf heb ik van aanschaf afgezien, omdat de pijp niet eenvoudig zelf (zonder brug)
Als je 2 (eenvoudige) oprijsteunen hebt - is het zo gedaan - 1 bout + moer losdraaien - en twee moeren losdraaien
Einddemper is nu los - en kan je redelijk makkelijk wegnemen .... G-pipe plaatsen, bout + moer weer vast zetten - en de twee moertjes plaatsen (en aandraaien).
Echter kan het 'n vervelend klusje zijn als je de voorgenoemde bout + moer niet los kunt krijgen en je moet gaan slijpen/zagen
De Cup-rohr is iets lastiger
10 nov 2009 11:34
Olaf schreef:De Cup-rohr is iets lastiger
..... maar ook zo te doen
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.