Switch to full style
Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Gesloten onderwerp

Porsche horloge (Eterna gelimiteerde 911 uitgave)

08 maart 2010 10:29

DSC03494.jpg

Ik heb dit exclusieve Porsche horloge al een tijdje en ben toe aan iets nieuws. Het horloge is in gelimiteerde oplage uitgegeven rond het jaar 1998 (911 stuks wereldwijd dacht ik). Het is een automatisch uurwerk (maximaal (automatisch) opgewonden ongeveer 4-5 dagen reserve) van Eterna (Zwitsers topmerk) en bevat een gecertificeerde chronometer (zeer secuur dus). De box en leren doos zitten er uiteraard nog bij, net als de stalen en zwart leren band. De leren band is maximaal een paar dagen gedragen, de stalen had ik er altijd op. Het horloge heeft saffierglas, waardoor er geen kras op het glas te vinden is. Op het staal (titanium kast, rest staal) zijn een paar normale gebruikssporen te zien (zie foto's). Uiteraard is het horloge 100% in orde en een must-have voor Porsche liefhebbers!

De nieuwprijs was destijds ongeveer € 2.500. Ik denk aan een richtprijs van € 900.

Groet Wibren
Bijlagen
DSC03527.jpg
DSC03501.jpg

Re: Porsche horloge (Eterna gelimiteerde 911 uitgave)

08 maart 2010 10:33

mooie klok,maareeuuuhh jij bent dus geen echte porsche liefhebber :scratch: (of heb je er meer ? ) :D

08 maart 2010 10:50

Ik heb 'm lang gekoesterd, maar stamt nog uit de tijd van mijn ex-vriendin. Nu ik ga trouwen met mijn huidige vriendin, leek het me een mooi gebaar om dit horloge in te ruilen voor een andere!

10 maart 2010 20:09

Inmiddels is het horloge verkocht aan een Porsche-liefhebber uit het noorden van het land, vandaag opgehaald! (Via marktplaats weliswaar :cry: )

Groet Wibren

10 maart 2010 20:14

mooi. vrouw inruilen voor nieuwe. klok inruilen voor nieuwe. nou auto eruit voor een nieuwe :cheesy:

Gefeliciteerd met de verkoop en veel plezier op je trouwdag...
Gesloten onderwerp