Switch to full style
Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Gesloten onderwerp

Carrerastickers gezocht!

24 apr 2010 8:13

Hallo,

De kleinere bumpersteunen en Europese lampen met ringen zijn besteld. Ik heb een "wrapper" gevonden dus ben bijna klaar!

Twee concrete vragen:
- waar kan ik voor een redelijke prijs Carrerastickers (zijkanten) kopen ???
- wat is een goed adres voor Porsche-onderhoud in omgeving Breda (ben bij Rennsport geweest maar vond ze daar niet echt aardig vandaar de vraag)

Groeten,
Jurgen.

Re: Carrerastickers gezocht!

24 apr 2010 8:19

... niet echt aardig ... :roll: wil je met ze naar de film of wil je je auto goed onderhouden hebben?

Stickers - pb Jeroen914 even. Die heeft ze voor het gros hier gemaakt. En goed! :thumleft:

24 apr 2010 9:36

vonk schreef:maar vond ze daar niet echt aardig

Ach Jeroen heeft ook zo zijn momentjes..... :mrgreen:

En dan nu weer even serieus. Jeroen van Berloth Design maakt inderdaad mooi spul. Zelf ben ik een tevreden klant. :thumleft:

www.berlothdesign.nl :salut:

24 apr 2010 11:00

www.vanderpalenporsche.nl

Laatst mijn pas verworven 964 gebracht en helemaal laten nazien etc. goede service voor goede prijs en goed aan te rijden vanaf Breda.

24 apr 2010 11:02

ERPA in Beneden Leeuwen (Bij Tiel) www.erpa.nl

24 apr 2010 11:04

vonk schreef: maar vond ze daar niet echt aardig

Mss vinden ze jou ook niet aardig - of kwam je net even op 'n ongelegen moment :idea:

Aan welke kant van Breda zoek je :?:

24 apr 2010 11:09

Niet aardig is niet helemaal een goed criterium, maar je moet je wel "goed voelen" bij een bedrijf dat aan je auto gaat sleutelen. Of het zelf doen.

24 apr 2010 11:10

wallieporsche schreef:goede service voor goede prijs en goed aan te rijden vanaf Breda.

Maar... zijn ze ook aardig? :wink: Begrijp het wel hoor Vonk, eerste indruk is ook absoluut belangrijk. Welke wrapper gaat het doen?

24 apr 2010 14:55

Je moet hier op het forum wel op je woorden letten zeg! Snap wel dat ik geen vrienden hoef te worden met de garage van mijn Porsche maar eerste buikgevoel is voor mij wel belangrijk. Heb er een paar algemene vragen gesteld en ieder antwoord leek teveel vandaar het ontstane gevoel.

Bedankt voor de tips over de stickers, ga ik achteraan! Mochtten er nog meer adresjes zijn voor stickers of onderhoud dan graag!

24 apr 2010 15:05

+1

24 apr 2010 15:12

vonk schreef:Mochten er nog meer adresjes zijn voor stickers ..

:silent:

... mss kunnen Jeroen en jij ook niet door 1 deur :mrgreen:

24 apr 2010 17:18

Die kans is groot, Jeroen kennende :mrgreen: :mrgreen:

25 apr 2010 0:20

vonk schreef:Je moet hier op het forum wel op je woorden letten zeg! Snap wel dat ik geen vrienden hoef te worden met de garage van mijn Porsche maar eerste buikgevoel is voor mij wel belangrijk. Heb er een paar algemene vragen gesteld en ieder antwoord leek teveel vandaar het ontstane gevoel.
Waarschijnlijk heb je Lothar op een druk moment getroffen. In Brabant is hij een van de meest kundige monteurs die ik ken. En als hij even de tijd heeft, een goede vent ;)

25 apr 2010 7:59

OK, bedankt Pascal!

25 apr 2010 9:20

Vonk laat me even weten via een Pbtje of je de Carrera letter stickers heb gevonden. Ik wil ze namelijk in matzwart hebben op mijn 911.

Gr.Erwin

25 apr 2010 9:29

Ook voor jou is de juiste persoon jeroen914, stuur hem een pb. Ik denk dat hij ze voor 99% van het forum gemaakt heeft.

25 apr 2010 9:35

Heb ik al gedaan Gizmo maar nog geen reactie en heb ook een mail gestuurd :thumleft: :thumleft:

ps. ben jij de DJ gizmo uit denhaag

26 apr 2010 9:32

paSCal schreef:
vonk schreef:Je moet hier op het forum wel op je woorden letten zeg! Snap wel dat ik geen vrienden hoef te worden met de garage van mijn Porsche maar eerste buikgevoel is voor mij wel belangrijk. Heb er een paar algemene vragen gesteld en ieder antwoord leek teveel vandaar het ontstane gevoel.
Waarschijnlijk heb je Lothar op een druk moment getroffen. In Brabant is hij een van de meest kundige monteurs die ik ken. En als hij even de tijd heeft, een goede vent ;)

Precies mijn idee. Atijd tijd voor een advies en of praatje :thumleft:

26 apr 2010 10:58

Bijna altijd kennelijk :wink:

26 apr 2010 19:12

Het lijkt erop dat ik hem inderdaad getroffen heb op een ongelukkig moment ;-)

Gezien de positieve reacties ga ik mijn P er brengen, zijn naam vermoedt in ieder geval Duitse grondigheid!

Stickers ook besteld bij Jeroen, dus bericht kan gesloten worden. Bedankt iedereen weer. Groeten, Jurgen.

26 apr 2010 19:56

vonk schreef:Stickers ook besteld bij Jeroen

Nou, dan heb je hem wel op een gelukkig moment getroffen :cheesy:
Gesloten onderwerp