Switch to full style
Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Gesloten onderwerp

Porsche 911 Enthousiast's companion (964 C2 & C4)

28 nov 2010 14:29

Omdat ik mijn 964 voor een 993 heb ingeruild bied ik aan een zeer uitgebreid technisch naslagwerk c.q. handleiding voor de 964 eigenaar.

DSCF3621.JPG

Dit boek vertelt in goede duidelijke bewoordingen wat de technische kant van de verschillend 964 types is, zakelijk, duidelijk en goed geillustreerd. Daarnaast is het een bijbel voor mensen die wel iets willen veranderen aan de auto. De schrijver geeft duidelijke voors en tegens van opties die hij ziet en adviseert zorgvuldig. Zeker geen over de top verwachtingen scheppend, maar realistisch en eerlijk. Met dit boek in de hand kun je zelf niet direct uitgebreid gaan sleutelen als je geen techneut bent, hoewel in het hoofdstuk Do it yourself een aantal zaken duidelijk wordt uitgelegd die je zelf kunt doen. Het stelt je wel in staat om keuzes te maken ten aanzien van veranderingen, up-grades en leert je onderhoud en staat van je voertuig te beoordelen. Mocht je een 911 type 964 willen aanschaffen dan is dit boek erg handig om je goed voor te bereiden, er is veel kaf onder het koren en dit boek helpt mee dat te scheiden.

DSCF3623.JPG

Comment by Mod; Zoals door de PF'er hieronder aangegeven: wij zijn geen Ebay of Marktplaats - gaarne aangeven wat je voor het boek wilt hebben - of onderhandelen via PB :idea:

DSCF3624.JPG

Re: Porsche 911 Enthousiast's companion

28 nov 2010 14:41

Voor bieden is er Ebay en/of MP :mrgreen:
Wel een uiterst nuttig boek!!

Re: Porsche 911 Enthousiast's companion (964 C2 & C4)

29 nov 2010 19:22

O ja, forumregels nog niet goed gelezen... nu wel. Excuus.

29 nov 2010 19:27

Comment by Mod; Zoals door de PF'er hieronder aangegeven: wij zijn geen Ebay of Marktplaats - gaarne aangeven wat je voor het boek wilt hebben - of onderhandelen via PB

Lees dan ditte ook nog even.

€ ??.??

03 dec 2010 13:07

Het boek is verkocht.
grt Jos
Gesloten onderwerp