Switch to full style
Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Gesloten onderwerp

Driepuntsgordels met hoedenplank voor 3.2 of 964 (VERKOCHT)

19 maart 2011 20:27

Bij aanschaf van mijn 3.2. coupe heb ik deze voorzien van rolgordels (driepunt gordels) achterin met een bijbehorende hoedenplank van een 964. In de 3.2 zijn de bevestigingspunten hiervoor al standaard aanwezig en deze gordels waren destijds een optie. Ik heb de hoedenplank aan de bovenzijde opnieuw laten bekleden in het juiste materiaal en deze is dan ook nog zeer netjes. Gordels en hoedenplank zijn nu te koop ivm inruil van mijn coupe op een cabrio. De hoedenplank is voorzien van gaten voor de orginele achterluidsprekers, de luidsprekers zelf zitten niet bij de koop dus zelf even over zetten vanaf de eigen hoedenplank. .

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Koekkie911 op 23 jul 2011 18:41, in totaal 3 keer bewerkt.

Re: Driepuntsgordels met hoedenplank voor 3.2 of 964

19 maart 2011 22:18

Zonder ruitewisser gleuf? Wel wat ik zoek, maar niet de prijs :?

23 maart 2011 11:08

Helaas, helaas, helaas. Na heel lang uitstellen en twijfelen dacht ik: ik doe het, ik zet een nieuwe hoedenplank in mijn SC met driepuntsgordel en de meiden kunnen mee op de achterbank. Ik had ook begrepen van het forum dat de kans groot was dat de SC voorbereid was op een driepuntsgordel. Gisteravond eindelijk eens gekeken: nee dus. Bummer.
Of ik moet nog die oude stoelen op de kop kunnen tikken voor 2-puntsgordels of het wordt maar geen familie auto. :cry:
Sorry voor het overbodige PB'tje, Koert. ik hoop dat je hem snel aan iemand anders kwijtraakt.

23 maart 2011 15:37

zou je in een sc dan niet een extra gat kunnen boren en tappen?

25 maart 2011 10:40

Zou het zo makkelijke zijn? Eigenlijk wil ik wel zien hoe het er uit ziet bij een 3.2. Heeft iemand nog een foto van de bevestigingspunten onder de hoedenplank? Dan is er nog een andere overweging: is het veilig om dat te maken? De auto is er niet voor gekeurd. En als ik het maak en ik krijg een ongeluk, wat vindt de verzekeraar er dan van?
Zo ziet die van mijn SC er uit:
Afbeelding

20 jul 2011 17:16

Nieuwe prijs: 175,00. Ik moet de garage nodig opruimen en de hoedenplank ligt in de weg.

20 jul 2011 21:17

je hebt een pb

Re: Driepuntsgordels met hoedenplank voor 3.2 of 964 (VERKOC

25 jul 2011 16:14

Hoedenplank zit erin en pas perfect! Bedankt!

Re: Driepuntsgordels met hoedenplank voor 3.2 of 964 (VERKOC

25 jul 2011 22:35

Gefeliciteerd met de aankoop! :thumleft:

En de verkoop...
Volgens een goed "oudhollandsch gebruik" :mrgreen: Afbeelding :?:

Edit: heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat (vanuit onverwachte hoek) wel goed komt :thumleft:
Gesloten onderwerp