ik heb een 964 tussendemper te koop. aan de demper is een bocht gelast met een groter RVS eindstuk. het effect is hetzelfde als een cupbocht, enkel is deze aan de uitlaat vastgelast ipv geschroefd. een groter uitlaateindstuk is ook hieraan vastgelast
Volgens mij gaan er nu aan aantal dingen door elkaar heen. Je bied volgens mij gewoon een eindemper aan met het eindstuk (de cup pijp) eraan gelast, dit is iets heel anders als een G-pipe (neem aan dat je dat bedoelt met een Cupbocht?)
Als de demper nog ok is, een koopje MI. Helemaal mooi als je het zou aanbieden met 2 nieuwe bouten voor de spandingen waarmee de demper vasthangt. Die zijn meestal doorgeroest.
ik zal eens kijken of ik nog wat bouten heb liggen. nee, geen Bob, ik heb een tijd geleden een 964 gekocht waarop deze uitlaat zat. de uitlaat is niet nieuw (1992), maar ook niet doorgeroest. de 964 heeft ondertussen terug een compleet originele uitlaat, en deze ligt al een tijdje in de weg. na 50x opnemen en ergens anders leggen is het tijd voor een nieuwe thuis
hgo schreef:iedereen het terug eens met de omschrijving en het aangeboden item?
Nou tussendemper is een middendemper en cup bocht bestaat niet want het moet zijn een G-pipe. daarom was het ook moeilijk te zien wat het nu precies is/was.
Voor de G-bocht hoeft de onderplaat er niet onderuit ... en zijn het maar 2 moertjes en 2 boutjes waarmee de einddemper op z'n plaats gehouden wordt voor een avondje "tunnels" is dat MI toch net even makkelijker en sneller gewisseld dan een middendemper die tussen het blok en de achterbumper gefrommelt zit