Switch to full style
Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Gesloten onderwerp

Hardtop Boxster 986 Artic Silver (verkocht)

04 maart 2012 23:03

Nette Hardtop voor Boxster 986 met originele Porsche muurbeugel.

Vraagprijs €

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Bij verkoop via forum volgt uiteraard een donatie.
Laatst bijgewerkt door Patrick op 07 apr 2012 14:21, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Hardtop Boxster 986 Artic Silver

05 maart 2012 18:51

:shock: WOWWW dat is echt geen geld voor een hardtop incl. beugel :thumleft: ben je vast zo kwijt :wink:

06 maart 2012 20:12

Ik hoop het. Voorlopig nog geen reactie via het forum, maar gelukkig wel via Marktplaats.

07 maart 2012 0:09

Mooie boxster trouwens, vooral de kleurcombi roept warme herinneringen op.

07 maart 2012 23:00

Dank !
Boxster gaat overigens ook in de verkoop.

09 maart 2012 1:13

Crisis? :| ..... of komt er een andere sportwagen voor terug?

09 maart 2012 9:59

Patrick schreef:Dank !
Boxster gaat overigens ook in de verkoop.

ik zou hem met de hardtop verkopen

09 maart 2012 23:42

Dimitri-Turbo schreef:Crisis? :| ..... of komt er een andere sportwagen voor terug?

Geen crisis maar na 5 jaar en slechts 29000 km vind ik het tijd voor wat anders, waarschijnlijk een boodschappenauto. Ik ben er nog niet helemaal uit, een 993 blijft ook een optie. Eerst maar eens de Boxster poetsen en zo en dan te koop zetten voor een scherpe prijs.

@Porschenot
Ik denk dat de hardtop inderdaad in combinatie met de Boxster verkocht gaat worden

10 maart 2012 17:38

Als dat voor jouw/jullie de beste keus is doen... ben alleen bang dat jeje auto moeilijk verkoopt op dit moment en inruil is denk ik ook ZEEERRRRR terleurstellend ... met de prijzen van brandstof en de algemene crisis op dit moment is het gewoon *&%$#^%#^%#

Ik vind 29000 km in 5 jaar nog best veel... is toch 5800 km per jaar... ik rij er nog geen (omgerekend) 2200 km per jaar...

Maar als je de auto aanbiedt, doe dat dan als 'complete-set' ... incl. hardtop! Dus de prijs iets omhoog gooien en kopers denken dat ze ... blablbalballbla bla ... je weet wel ;)

Re: Hardtop Boxster 986 Artic Silver (verkocht)

07 apr 2012 14:24

De hardtop is verkocht te samen met de Boxster. De nieuwe eigenaar zit al op dit forum dus ik denk dat hij zich wel zal melden.
Het is nog wel wennen dat ik nu Porscheloos ben. Nu beslissen wat er als opvolger gaat komen.

De beloofde donatie volgt uiteraard.

Re: Hardtop Boxster 986 Artic Silver (verkocht)

07 apr 2012 14:29

Hoedanook, gefeliciteerd met de (uiteindelijke) verkoop - en succes met de nieuwe speurtocht :wink:

Patrick schreef:De beloofde donatie volgt uiteraard.

:thumleft:
Gesloten onderwerp