Switch to full style
Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Plaats een reactie

te koop 997 GT2 stoelen zwart leder met Porsche Crest

28 maart 2012 16:01

stoelen zijn 2 jaar oud; niet veel gebruikt
pics volgen
prijs 3599,- incl montage set

Ter verduidelijking: het betreffen hier de 997 gt2 stoelen (po3 sport Bucket sets )

zie ook:
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/porsche-onderdelen/545201132-porsche-sport-bucket-seats-te-koop-gt2-997-stoelen.html?complete_ad=2
Laatst bijgewerkt door Newt op 29 maart 2012 8:37, in totaal 2 keer bewerkt.

Re: te koop GT2 stoelen zwart leder met PorscHe Crest

28 maart 2012 17:36

vervuilen van andermans verkooptopic met alternatieve vergelijkbare aanbiedingen is niet gewenst. link derhalve verwijderd :salut:

28 maart 2012 18:13

Deze :?:

Afbeelding

28 maart 2012 18:50

Ik krijg altijd een rare smaak in de mond als mensen dit soort dingen gaan doen.
Getuigd nl. van een uiterst bekrompen mentaliteit.
Heeft nl. niets met vervuilen te maken.
Zal ik het even uitspellen?.....................deze aangeboden stoelen waren Nieuw!!!!!!!!!!!!!!
Steek maar in je zak!

29 maart 2012 0:16

weet niet welke link je gepost hebt, maar uit het commentaar te zien een link naar een andere advertentie waarin dezelfde of vergelijkbare (?) stoelen voor minder aangeboden werden. En dat is inderdaad not done. Je kan hoogstens aangeven dat je de vraagprijs hoog vindt en dat je ze ook wel eens voor minder tegenkomt, maar een link naar een advertentie van iemand anders of bijv zelf iets goedkoper aanbieden in andermans verkooptopic is niet netjes.
Dit is een topic aangemaakt door iemand die iets wil verkopen. De discussie wordt vaker gevoerd. Wel vragen mbt het te verkopen object en liever geen meningen over het te verkopen object als je zelf verder niet geïnteresseerd bent. Volgens mij niet zozeer bekrompen, maar forumetiquette. Maar ja, zoveel mensen zoveel meningen.

Wel gave stoelen trouwens 8)

Re: te koop 997 GT2 stoelen zwart leder met Porsche Crest

29 maart 2012 0:40

Soms lijkt het dat Porsche onderdelen het beter doet dan de goudprijs.... desalniettemin mag
iedere verkoper zijn waar aanbieden voor elk bedrag. Het zijn idd mooie stoelen, er zal dan ook wel
een liefhebber voor te vinden zijn. De sport buckets kosten iig velen malen meer dan de vraagprijs,
en het zijn niet de stoelen die ronaldo toont, als ik me niet vergis! Veel suc6 met de verkoop.

29 maart 2012 8:03

horn schreef:weet niet welke link je gepost hebt, maar uit het commentaar te zien een link naar een andere advertentie waarin dezelfde of vergelijkbare (?) stoelen voor minder aangeboden werden. En dat is inderdaad not done. Je kan hoogstens aangeven dat je de vraagprijs hoog vindt en dat je ze ook wel eens voor minder tegenkomt, maar een link naar een advertentie van iemand anders of bijv zelf iets goedkoper aanbieden in andermans verkooptopic is niet netjes.
Dit is een topic aangemaakt door iemand die iets wil verkopen. De discussie wordt vaker gevoerd. Wel vragen mbt het te verkopen object en liever geen meningen over het te verkopen object als je zelf verder niet geïnteresseerd bent. Volgens mij niet zozeer bekrompen, maar forumetiquette. Maar ja, zoveel mensen zoveel meningen.

Wel gave stoelen trouwens 8)

Zelfs een moderator maakt zich hieraan schuldig... :mrgreen:

31 maart 2012 12:17

dit zijn vet cole stoeltjes hoor en wat ze van je vraag prijs ook vinden , voor sommige mensen is alles te duur, ik heb me de originele sportstoelen gekocht uit een GT3 en die dan met echt carbon beleed, tegen de tijd deze klaar waren hebben ze niet veel minder gekost dan diegene die jij in de aanbieding hebt dus lijkt me de prijs nog redelijk redelijk :thumleft:

01 apr 2012 15:50

teringkies wat een dikke stoelen zeg mozes kriebel Afbeelding
Plaats een reactie