Ik was vanochtend bij de leverancier. Toeval of niet, helaas heb ik gisteravond een schadegevalletje aan de 964 gekregen vanwege een brommer die vergat voorrang te verlenen. Meteen maar even naar de groepsactie 'achterlichten opknappen' geïnformeerd. Die ziet hij wel zitten.
Een paar opmerkingen van hem, waar ik me wel ik kan vinden:
1. het betreft één opdracht, alle spullen gelijktijdig aanleveren (Ik stel een Dymo tang ter beschikking
)
2. per geval moet duidelijke overeenstemming zijn over wat er wel en wat er niet kan. Met name ernstige craquelé (barstjes) wordt niet helemaal 100% onzichtbaar.
Punt 1. regel ik graag per PB met de belangstellenden. Dan geef ik ook de verleende korting aan jullie door.
Punt 2. Kun je zelf vaststellen. Mijn achterlichten hebben geen craquelé, ze zijn gewoon rose verkleurd. Bij twijfel zou je het vooraf moeten laten beoordelen in Woerden.
Dit is craquelé van Ivo zijn klus:
De huidige belangstellenden stel ik zo meteen op de hoogte, anderen kunnen me bij belangstelling een PB sturen.
Gegeven de wens van sommigen om 24/6 je achterlichten te gebruiken, stel ik voor dat we de actie zo plannen dat op 30 juni / 1 juli alle onderdelen verzameld worden, zodat er 2 juli mee begonnen kan worden. We zijn er dan 7 juli weer klaar mee.
Laatst bijgewerkt door
PaulusdB op 01 jun 2012 0:47, in totaal 1 keer bewerkt.