Switch to full style
Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Plaats een reactie

Porsche 964 turbo stoelen

02 jul 2012 21:57

Hoi

Ik heb hier een vrij zeldzaam setje turbo stoelen te koop.
Komende uit een Porsche 964 turbo uit 1993.
Concreet betekent dit dat het full leather zetels zijn (dus zijkanten en achterzijde zijn tevens van leder!!)

Stoelen zijn in zeer mooie staat. Nergens gescheurd!
Zelfs de wangen (zijkanten) zien er zeer mooi uit en zijn intact!!

Enige minpuntje: de gordelspanner van de passagierszijde is defect.

Enkel af te halen, vanwege het fragiele geen verzending mogelijk

Prijs:1650€

Foto's spreken voor zich:

Afbeelding
Afbeelding

Mvg
Porscheke

Re: Porsche 964 turbo stoelen

03 jul 2012 8:52

Zien er erg mooi uit! Ben momenteel op zoek naar een 964, en kan vanwege mijn lengte niet op zoek naar een 964 met schuifdak (wat geloof ik bij driekwart van de 964 WEL is geleverd). Hierop is 1 uitzondering, als er turbo stoelen in zitten. Hiermee zit je blijkbaar toch iets lager waardoor ik wel pas. Heb het alleen nog nooit goed uit kunnen proberen. Heb nu een auto op het oog waarbij geen schuifdak aanwezig is, dus als dat goed komt is mijn probleem opgelost :mrgreen: . Maar mocht ik verder moeten zoeken is dit misschien wel de oplossing....

Blijf het iig even volgen, en anders succes met de verkoop!

03 jul 2012 11:39

..ze zitten niet alleen lager, maar ook veel lekkerder....dus!

03 jul 2012 11:43

Marino, hoe lang ben je?
Ik heb zelf een 964 met schuifdak, en deze zelfde turbo stoelen.
Heb echt ruimte zat, ben 1.86m.
Stoelen staan ook nog niet in de laagste en achterste stand.

03 jul 2012 12:03

Ik ben 1,96, met ook nog eens een lang bovenlichaam, vandaar. Maar nogmaals, eerst even dit weekend afwachten, dan ben ik misschien al geholpen. Maar anders zou dit een optie kunnen zijn om mijn 'markt' wat te vergroten!

03 jul 2012 12:33

nog een minpuntje :shock:

misschien kijk ik er over heen maar wat voor kleur zijn ze :idea:

zwart , donker blauw of antraciet staat er niet bij :?:

succes met de verkoop :thumleft:

.

03 jul 2012 12:35

Ging er eigenlijk wel van uit dat ze zwart zijn... (in :mrgreen: ieder geval niet wit)

03 jul 2012 12:47

mij stoelen lijken in eerste instantie ook zwart totdat de zon er op staat :shock: dan zijn ze toch egwel blauw :idea:

vandaar mijn vraag :wink:

.

03 jul 2012 14:54

Hoi

Voor mij zijn de stoelen inderdaad zwart. 8)

Ik heb net even gekeken maar vind niet dadelijk een sticker met de kleurindicatie.

Enkele sticker die ik terug vind (onderaan) is van Recaro?

03 jul 2012 18:43

Ik heb ze ook in mijn 964 en die dingen zitten echt SUPER! de zijde-linge steun is fenomenaal.... je kunt er keihard mee de bochten door scheuren.

07 jul 2012 23:46

Ik kan ook keihard door de bochten scheuren in originele stoelen, volgens mij komt dit niet door turbo-stoelen hoor :drive:
:wink:

08 jul 2012 7:41

was de eerste modificatie die ik deed bij de cabrio. standaard stoelen eruit, turbo's erin. zitten heerlijk. deze zien er heel netjes uit, zijn niet makkelijk te vinden. betaalde destijds de helft, maar met inruiling van mijn standaard 964 volleder stoelen.

08 jul 2012 20:56

Ik heb voor mijn 964 van Olaf één originele 968 CS stoel (terug) gekocht. Bedoeling was die te installeren voor de circuit dagen.
Maar als ik deze set zie, krijg ik er wel zin in.
Interesse om te ruilen met de recaro kuipstoel (rode kuip met zwarte stof, idem als 964 RS dus, maar geen leder) + nog wat bijbetaling door mij ?
Plaats een reactie