Switch to full style
Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Plaats een reactie

VERKOCHT: Officieel (maar leeg) Garantie & Onderhouds boekje

26 sep 2012 16:38

Te koop: Officieel Porsche Garantie & Onderhoudsboekje, leeg

Let wel, het gaat hier om een boekje, het "scheckheft" ofwel het boekje waarin het periodieke onderhoud wordt vermeld. Ik had een Amerikaans boekje en wilde daarnaast een (leeg, en nog steeds leeg) Nederlands boekje hebben

Prijs €12,50 plus verzendkosten
Laatst bijgewerkt door jan-1 op 26 sep 2012 22:57, in totaal 2 keer bewerkt.

Re: Te koop: Officieel (maar leeg) Garantie & Onderhouds boe

26 sep 2012 17:06

In 2 minuten 10 euro van de prijs af.

Ik wacht nog wel even ...

:popcorn:

26 sep 2012 18:21

Even nieuwsgierig, maar kun je hiermee - puur theoretisch - een onderhoudshistorie maken bij je P die die historie niet heeft?

Als dat zo is moet ik me bij aanschaf van een P ook nog gaan verdiepen in de authenticiteit van de vastleggingen in het boekje. Kan toch niet de bedoeling zijn.

26 sep 2012 19:26

Ik heb dat boekje destijds aangeschaft, omdat ik een Amerikaanse 993 Targa had. De beurten, in mijlen, weken hier en daar af van de beurten, zoals die in het Nederlandse onderhoudsboekje stonden.

Er zijn overigens ook porsche eigenaren, die hun auto zonder onderhoudsboekje kochten en daarom een nieuwe, lege aanschaften. Soms, indien de betreffende auto altijd door officiele porsche dealers werd onderhouden, was of is het ook mogelijk om een kopie van de VIN code in een dergelijk nieuw boekje te krijgen.
Plaats een reactie