Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
16 okt 2012 12:05
Ik was deze zelf nog nooit eerder tegen gekomen, maar het dient volgens mij om de inslag van regenwater tegen te gaan bij open luchtfilters of carburateurs.
Deze bak zit vast met drie originele boutjes van het rooster en 4 kleine schroefjes
Af te halen regio Rotterdam - verzending in overleg.
Prijs-idee € 42,50
.. tenzij iemand mij het onderdeel nummer, de juiste functie en de werkelijke waarde van dit stukje kunststof kan geven
16 okt 2012 19:07
Ik weet het niet zeker maar deze hadden aleen de 912.Is er iemand die dit kan bevestigen?
16 okt 2012 19:15
Twee van mijn SC's hadden die dingen er ook in zitten.... lijkt me dan niet speciaal aan een type gebonden.
Is inderdaad voor regenwater "begeleiding"
Prima dingen om de BBQ mee aan te wapperen in ieder geval...
Gr.
Dick
16 okt 2012 22:10
bezit een 912 en daarin is het regenscherm met afstandhouders gemonteerd ook de vorm is anders dan het getoonde scherm gr Theo
13 aug 2013 3:30
€ 30,- voor de eerste die een PB stuurt
13 aug 2013 13:40
He, ben net bezig zoiets te bedenken voor mijn 964 RS spoiler. Afgelopen woensdag in de regen op Zolder haperde de auto af en toe, wellicht door de zware regen. De normale 964 spoiler is veel dichter dan die van de RS.
Olaf, ik zie dat het water wordt opgevangen door dit scherm, maar waar loopt dat water naartoe? Is er een afvoer om langs de motor te leggen bij die je moet aansluiten?
01 sep 2014 2:09
Ik zie je vraag nu pas -
Zit geen afvoer aan - voor zover ik weet ...
01 sep 2014 9:12
Ik herken het ook als het deel van een 912 maar het zou handig kunnen zijn (wellicht in aangepaste vorm) bij een 911 die met carbs en "open" luchtfilters is uitgerust.