Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
14 nov 2012 0:13
Te koop, Intrax onderstel voor een P964.
50 kliks Volledig instelbaar ingaande en uitgaande slag en uiteraard rijhoogte
Externe reservoirs
Gemonteerde vering geschikt voor straat en trackdays
Nieuwprijs rond de 3500,- euro
Vraagprijs: 1650,-
14 nov 2012 0:31
Hoeveel gebruikt, qua km's?
14 nov 2012 0:35
Ik schat tussen de 3000 en 6000 km. Wel alleen op circuit aangezien auto geen kenteken had.
14 nov 2012 9:58
Ok, dank je. Had hier eigenlijk nog nooit van gehoord, zal er eens in duiken, bedankt zover!
14 nov 2012 10:17
Jammerrr, ik heb net pss10 laten monteren. Had hier ook wel oren naar.
Misschien handig om te vermelden voor welke 964 deze zijn: oude type shocks of nieuwer type...
14 nov 2012 10:18
Is dat verschillend dan?
14 nov 2012 11:33
Ja de bevestiging van de achterdempers maar is allemaal aan te passen
14 nov 2012 12:52
Ze komen van een RS van feb 1992
14 nov 2012 12:59
Dan is de voorzijde ook niet standaard toch?
14 nov 2012 14:21
Geen idee. Ik weet niet hoe dat zit bij een standaard 964.
Zal altijd passend te maken zijn met andere topmounts indien nodig.
Het is sowieso verstandig om bij PSS10, AST of Intrax verstelbare topmounts te monteren om Camber beter te kunnen stellen.
18 nov 2012 10:09
De carrera 4 is toch verschillend van de carrera 2 dacht ik
Gaat dit dan passend te maken zijn op een carrera 4 wtl van '93 ?
Ik zoek daar met den tijd iets onder te steken maar vrees dat het niet gaat passen en passend maken gaat meer kosten dan een nieuwe bilstein of KW set
grtz Geert
18 nov 2012 10:26
Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, Geert. Ik wil ook wel een keer iets doen, maar weet nog niet wat...
30 nov 2012 21:05
ik ga na de verbouwing aan m'n nieuwe woonst voor een nieuwe bilstein ophanging, die deet op m'n 993 ook schitterend z'n werk, dan heb ik ook gelijk de verplichte papier handel voor de belgische keuring
grtz Geert
30 nov 2012 21:22
Heb gekozen om eerst alleen eibach veren te laten monteren nu, en dan even te kijken hoe dat gaat. Heb verder totaal geen klachten over de demping eigenlijk.
30 nov 2012 23:26
Het is beter om alles inees te doen,.... Eibach bilstein is een mooie combi. Het kost wat maar je krijgt er veel voor terug...
30 nov 2012 23:31
Ik weet het, maar ik heb dus al een aardige waslijst die gedaan gaat worden nu, en wil dit eerst toch even proberen. Mocht ik niet tevreden zijn, dan vervang ik die dempers alsnog, het is iet anders....
Als dit het enige was dat ik wilde doen, had ik het gelijk in de combi gedaan idd. Heb me voorgenomen bij deze P eens een keer net altijd maar gelijk alles uit voorzorg te laten doen, en mee te gaan genieten van het rijden en het bezit. Kijken hoe me dat bevalt
Heb al zo vaak 4 draagarmen ipv 2 gedaan, of 2 turbo's ipv 1 etc. dat ik nu eens alleen ga vervangen wat echt moet.
Time will learn....
01 dec 2012 0:58
vervang dan in 1 x je hele porsche
dan benje in 1 x klaar
.
01 dec 2012 9:07
Blijf 'm lekker bij elkaar sparen, zeg maar. Maar hij gaat wel weer heel mooi worden straks!
Maar wel vreemd dat ie nu niet onder de carport staat.......
02 dec 2012 12:34
Marino, denk er aan dat als je nu enkel de spiralen steek dat je gebruikte schokbrekers straks zeer snel versleten zijn omdat het veerpunt nu op een andere plaats zit dan ze voorheen zaten, heb dat bij de 993 ondervonden, kleine 10000km na het plaatsen van de kortere spiralen waren ze gans versleten achteraan wat tot gevaarlijke situaties kan leiden als je vol op het gas gaat, waar de wagen anders gewoon vol vooruit gaat kan het dan gebeuren dat de kont uitbreekt en dan is het meestal foute boel
Ik vervang nu gelijk het ganse boeltje om dat te voorkomen
02 dec 2012 15:41
thx voor het advies, Terrum. Ik zit nog te wachten op het complete kostenplaatje van alle aanpassingen die ik al heb 'besteld'. Misschien dat ik alsnog overstag zal gaan...
02 dec 2012 19:17
Wat mij betreft is het echt penny wise pound foolish om de veren te vervangen en niet de schokdempers... Heb je over een paar maanden weer alles los
04 dec 2012 14:28
Soms is het geen kwestie van willen maar kunnen, sommige onder ons zijn niet geboren met een onuitputtelijke schuif vol eurobiljetten en dan moet je soms de mogelijkheden afwegen, soms goed, soms fout en van fouten kan je leren dus ook weer niet zo erg, veren kosten een 150,- , schroefset is al snel 2700,- dus als het budget beperkt is begrijp ik de keuze héél goed
Grtz Geert
04 dec 2012 14:35
marino schreef: Maar hij gaat wel weer heel mooi worden straks!
.
hijs al mooi gek
04 dec 2012 15:49
Bedankt voor jullie commentaar in een draadje wat niet eens van mij is....
Ik heb in totaal voor een kleine 3k aan modificaties en reparaties in gang gezet en de schroefset zit daar om budgettaire redenen (bedankt Terrum) dus niet bij. De mensen die dit voor mij doen zijn er van overtuigd dat dit goed gebeurt en ook goed moet gaan werken, zonder overmatige slijtage van de bestaande demper als gevolg. Hij wordt ook goed uitgewogen en uitgelijnd en ben heel benieuwd naar het resultaat, maar dat geldt ook voor het weer netjes maken van de paravan, de kruiskoppeling van de stuurinrichting (zat speling op), het afslaan bij de koude start (is al opgelost, bedankt WillemB)), het geluid (G-Pipe), de raamspoiler met remlicht, en nog wat klein spul hier en daar...
Het is nog even afwachten hoe hoog (of eigenlijk, 'hoe laag') hij straks uitslaat op de knauf-schaal
!
12 okt 2013 15:47
Winterprijsje: 995,- euro
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.