Switch to full style
Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Plaats een reactie

Bentley Service Manual 911 SC

07 aug 2013 8:59

De bekende Bentley Service Manual voor de 911 SC met maar liefst 1000 pagina's!!

Betreft Coupe, Targa en Cabriolet van 1978 - 1983.

Boek is slechts enkele keren ingezien en nog in perfecte staat. Enkel de kaft heeft een puntje, is ooit iets opgevallen, zie foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ophalen in Oss, of verzenden is ook mogelijk. Vaste prijs 85 euro

Re: Bentley Service Manual 911 SC

09 aug 2013 16:49

Niemand die zelf wil (leren) sleutelen aan zijn SC?

10 aug 2013 9:35

MellyPorsche schreef:Niemand die zelf wil (leren) sleutelen aan zijn SC?

Ja hoor niet echt meer leren maar wel een leuk naslagwerk.
Je hebt een pb

10 aug 2013 11:00

MellyPorsche schreef:Boek is slechts enkele keren ingezien en nog in perfecte staat...

...en daarna heeft je hond het opgegeten en uitgekotst en ben je er nog 3 keer over heen gereden :?:
Valt nog mee dat je er geen bladzijden hebt uitgescheurd om er vliegtuigjes van te vouwen...

"perfecte staat" is kennelijk wel een heeeeel rekbaar begrip :mrgreen:

10 aug 2013 11:31

Niemand vroeg jou iets Jeroen, en je hebt het boek dus ook niet echt goed ingeschat. Jammer dat je meteen zo moet doen.

10 aug 2013 11:36

Ook aan mij wordt niets gevraagd, maar ik vind niet dat het boek in perfecte staat verkeerd en ga dus wel mee met Jeroen. Laat ik het anders zeggen: in mijn boekenkast staat geen enkel boek in deze staat en dat zou ik er ook niet bij willen.
Maar voor alles is een markt en het is een leuk naslagwerk, dat zeker!

10 aug 2013 11:38

Het is een technisch naslagwerk of werkplaatshandboek, dus je ziet er iets aan en alles wat er aan is heb ik benoemd. Laten we gewoon ontopic blijven verder...

10 aug 2013 11:54

Beste Melle, je kiest er zelf voor om te vermelden dat het boek in perfecte staat is... Ook hier is het zo dat wie kaatst....
"Heeft gebruikers sporen" was mijns inziens beter geweest. Slechts enkele keren ingezien, als ik naar de 4e foto kijk, boek liggend dicht, dan lijkt wel of het veel gebruikt is.

Mij zou het het overigens niet uitmaken, mits de prijs ok is, en als ik een SC had zou het in mijn boekenkast niet misstaan, ongeacht de staat... Het is immers een werkboek/manual en geen mooi ingebonden naslagwerk.

10 aug 2013 18:04

Ik kan hem gratis naar iederen mailen digitaal. Dan heb je hem in Nieuwstaat :lol:

10 aug 2013 22:33

Jammer dat de PF'ers geen prijsvoordeel hebben t.a.v. de Bol.commers :popcorn:

Succes met de verkoop :!:

20 aug 2013 16:24

Verkocht..
Plaats een reactie