Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
06 sep 2013 0:07
Beste Forumleden
Ik stop per direct met het te koop aanbieden van spullen op het forum,
Helaas te veel negatieve reacties.. dat vind ik die 1 a 2 spullen die ik via het forum verkoop niet waard.
mijn intentie was dat mede-Porsche eigenaren hun of haar auto/verzameling ook compleet zouden krijgen, klaarblijkelijk wordt dat hier niet gewaardeerd, dat is de reden dat ik geen spullen meer zal aanbieden
Wil nog wel de personen bedanken die leuke reacties hebben gegeven omtrent de 'kwaliteit' 'zeldzaamheid' van enkele spullen
06 sep 2013 8:30
Ik wist niet dan P. rijders zooooooon lange tenen hadden.
Na Cabrio Wim weer zo één????
Volgens mij stond erbij dat de opbrengst gedoneerd werd aan het forum???
06 sep 2013 9:09
Jammer, vond de spullen leuk om te zien. Denk er nog eens over na!
06 sep 2013 9:10
Trek het je niet aan en zet gewoon je spulletjes erop. Er zijn er namelijk genoeg hier die het wèl kunnen waarderen.
06 sep 2013 9:28
Tja,
Jammer, kon het wel waarderen.
Je hebt altijd mensen erbij die het voor een ander blijkbaar moeten verzieken.
Ik ben blij met de folder die ik van je heb gekocht. Ik hoop dat je er nog even over na wilt denken.
06 sep 2013 9:35
Hilko schreef:Jammer, vond de spullen leuk om te zien. Denk er nog eens over na!
+1
Laat je niet afschrikken door de azijnzeikers..
06 sep 2013 9:46
Veel te duur!!!
Ow, sorry offtopic, dacht dat het een verkooptopic was en mn autoreply stond nog aan..
Niets van aantrekken joh.
06 sep 2013 9:53
Jammer, je had altijd mooi spul te koop
06 sep 2013 10:27
Er zijn toch ook vast wel positieve reacties. De zeurkousen moet je gewoon negeren joh.
06 sep 2013 10:49
Van die nepbieders op marktplaats word je ook niet vrolijk.
06 sep 2013 10:52
Jammer dat een kleine groep het verpest voor de grote groep................doet me aan school denken ...bah!!
Overweeg toch om te blijven..
06 sep 2013 10:52
Ach, het is net de grote boze buitenwereld. Negatieve reacties krijg je altijd. Als die voor jou de weegschaal naar de negatieve kant doen doorslaan, moet je deze beslissing inderdaad nemen. Zo niet, lekker doorgaan. Ik vind de bijzondere dingen ook leuk om te zien.
In ieder geval succes met de verkoop.
06 sep 2013 11:18
Porsche forum is juist zo leuk dat iedereen gewoon zegt wat hij denkt. Kijk naar Wolf die altijd loopt te zeuren of waterkokers en anderen die weer zeuren over roestbakken. Als je wat te koop zet dan geven mensen een reactie en die moet je gewoon met een knipoog zien. Ik heb regelmatig met een glimlach achter de laptop zitten lezen naar reacties van forum leden.
Je moet die creatieve vrije geest waarderen!
06 sep 2013 11:19
Ook ik krijg af en toe reactie's van die
zure mannetjes, nix van aantrekken joh daar moet je boven staan
06 sep 2013 11:22
Jammer dat je niet door zou gaan met verkoop van bijzondere dingen....
06 sep 2013 13:11
Geachte heer m. VdWeerd,
Dit forum heeft duizenden bezoekers, en dan zitten er altijd lui tussen die alles beter weten, alles te duur vinden en geen kennis hebben over de waarde/zeldzaamheid van de artikelen die je aanbied op het forum....
Lekker belangrijk wat die lui vinden........ga er boven staan, want er zijn er veel meer die het wel waarderen.....
Doe je ding en laat je niet het hoofd op hol brengen door een paar zure, narrige, vervelende en nare lui.
Succes met de verkoop!
06 sep 2013 13:20
Het maakt mij allemaal niets uit of er spullen worden aangeboden op het Forum.
Al erger ik me wel aan mensen die bijna alleen maar posten omdat ze iets willen verkopen.
Als het een gezonde mix is maakt het me weinig uit.
En voor een aantal "kopers" is blijkbaar alles te duur.
Als het excclusief is en jij vindt dat je een reeële prijs vraagt laat ze dan lekker l*llen.
06 sep 2013 13:25
Sjorsporsche, wat weet jij daar nu van?
geintje. Inderdaad, het is net de echte wereld hier...
06 sep 2013 20:54
Ik zit naast het Porsche Forum , ook op het VW T3 Forum , omdat wij een leuk campertje hebben.
Kan je vertellen dat je daar dit soort onenigheid niet tegen komt.
Dus ... laten we eens wat rustiger met elkaar omgaan.
Jammer dat er op deze manier enthousiaste Porsche liefhebbers deze site de rug toekeren.
Er werd inderdaad mooie -nice to have - handel aangeboden , blijkbaar niet voor ieders zijn budget.
06 sep 2013 21:45
Gezanik heb je op veel forums, of het nou over vissen gaat of over auto's.
Lekker laten jippie. Is jammer dat het soms zo gaat. We zijn soms net mensen.
06 sep 2013 23:25
Ik zou me e rniet door laten kennen en gewoon blijven verkopen.
Heb al n aantal zeer speciale/bijzondere/exclusieve zaken van je te koop gezien, ik wist niet eens dat ze bestonden, vind ik wel interssant.
En als iets niet naar iemands beurs is, dan moet ie daar niet over zeiken, dat duidt vaak op bepaalde jaloezie of iets zoals "vind ik wel tof, maar heb de centen e rniet voor"
Trek je op aan de mensen die het wel kunnen waarderen, een echte liefhebber zal je spullen wel naar waarde weten te schatten !
07 sep 2013 7:34
horn schreef:Sjorsporsche, wat weet jij daar nu van?
geintje. Inderdaad, het is net de echte wereld hier...
Mensen kennis???, of is het toch gewoon een grote mond?
07 sep 2013 10:43
Doen waar je je goed bij voelt, azijnpissers hou je altijd
07 sep 2013 11:53
TS stelt onder meer:
mijn intentie was dat mede-Porsche eigenaren hun of haar auto/verzameling ook compleet zouden krijgen, klaarblijkelijk wordt dat hier niet gewaardeerd, dat is de reden dat ik geen spullen meer zal aanbieden
Een ieder moet zelf maar uitmaken of al dan niet via dit forum verkocht wordt. In dit geval werden - wellicht interessante artikelen - aangeboden in het, laten we zeggen, wat hogere prijssegment. Dat vinden Nederlanders niet fijn, een niet onbekend verschijnsel. En dan krijg je negatieve reacties, ook op dit forum.
De "filantropische" intentie van TS heb ik absoluut niet kunnen ontdekken
07 sep 2013 13:52
horn schreef:....die voor jou de weegschaal .... doen doorslaan ...
Weegschaal....dat doet me denken
viewtopic.php?f=1&t=39360