Switch to full style
Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Plaats een reactie

Porsche Becker Versterker BE6600 aangeboden

12 apr 2014 19:23

Te koop aangeboden: Porsche Becker Versterker BE 6600
Komt uit een 2003 Boxster maar past ook in andere modellen.
Vraagprijs E 200,-.

Verkoop wegens inbouw ander audiosysteem.
Bevestigingsbeugel zit erbij. Bedrading niet.
Zo goed als nieuw.

61199

61198

61197

61196
Laatst bijgewerkt door redriver op 02 jul 2014 21:26, in totaal 3 keer bewerkt.

Re: Porsche Becker Versterker aangeboden

13 apr 2014 6:01

Zit een optische in/uitgang op .

Re: Porsche Becker Versterker BE6600 aangeboden

22 apr 2014 22:45

Nogmaals onder de aandacht brengen dan maar :thumleft:

23 apr 2014 6:03

Zogenaamde "bump" en "UP" postings worden niet op prijs gesteld. Als een topic interessant is, komt en blijft het vanzelf bovenin een rubriek hangen. :idea:

24 apr 2014 21:47

mod by horn: als je reageert op de laatste post hoef je deze niet te quoten. Dit maakt het topic onnodig lang en bevordert de leesbaarheid niet :salut:

Zie dat wel vaker op dit forum en zie het probleem niet. Wellicht is het opnieuw onder de aandacht brengen van, in dit geval een onderdeel, het moment dat een potentiele koper het bericht leest.

Enerzijds staat er wel iets over vermeld in de forumregels maar anderzijds staat er zelfs uitgelegd hoe dit te doen:

Hoe bump ik mijn onderwerp?Als je een onderwerp aan het bekijken bent, kun je klikken op de "bump onderwerp" link. Hierdoor "bump" je het onderwerp naar boven op de eerste pagina van de onderwerpenlijst. Als deze link er niet staat, kunnen onderwerpen niet gebumpt worden. Een onderwerp kan ook gebumpt worden door een antwoord te plaatsen, maar hou hierbij wel rekening met de regels van het forum.

Dit is onduidelijk en tegenstrijdig lijkt me.

24 apr 2014 23:23

Gaaaaap .....

25 apr 2014 0:22

redriver schreef:Zie dat wel vaker op dit forum en zie het probleem niet.

Dat kan. Maar zoals je zelf zegt: het staat niet voor niets in de forumregels met het verzoek dit niet te doen.

redriver schreef: maar anderzijds staat er zelfs uitgelegd hoe dit te doen:

Hoe bump ik mijn onderwerp?Als je een onderwerp aan het bekijken bent, kun je klikken op de "bump onderwerp" link. Hierdoor "bump" je het onderwerp naar boven op de eerste pagina van de onderwerpenlijst. Als deze link er niet staat, kunnen onderwerpen niet gebumpt worden. Een onderwerp kan ook gebumpt worden door een antwoord te plaatsen, maar hou hierbij wel rekening met de regels van het forum.

Dit is onduidelijk en tegenstrijdig lijkt me.

Kan je me svp laten zien waar je deze informatie vandaan hebt? "Deze uitleg" is mij onbekend en kan ik - ook met de zoekfunctie - nergens vinden. Graag kort linkje waar op dit forum deze bump instructie staat :salut:

25 apr 2014 6:36

hoe bump ik mijn onderwerp :salut:

Er staat toch als laatste regel " Een onderwerp kan ook gebumpt worden door een antwoord te plaatsen, maar hou hierbij wel rekening met de regels van het forum."

De regel op het PF dat het niet op prijs wordt gesteld, duidelijk toch?

25 apr 2014 7:13

.

Mod: Om het forum leesbaar te houden, onnodige quote van het direct bovenstaande bericht verwijderd.

Duidelijk ja, maar tegenstrijdig ook.

25 apr 2014 7:54

blijft wel lekker bovenaan zo :)

25 apr 2014 8:59

Standaard vragen die bij de forumsoftware horen en niet specifiek van dit forum zijn. Onze forumregels wel.
Als jij de 'bump onderwerp' link ziet mag je erop klikken.
Is echt helemaal niks tegenstrijdigs aan.

25 apr 2014 9:08

.

Mod: Om het forum leesbaar te houden, onnodige quote van het direct bovenstaande bericht verwijderd.

Je hebt echt helemaal gelijk.

25 apr 2014 10:29

Ik zal het sarcasme even wegdenken en dank je voor je nieuwe inzicht :salut:

25 apr 2014 16:57

mod by horn: als je op de laatste post reageert, hoef je die niet te quoten. Dat houdt het forum leesbaar en overzichtelijk.

Ik zie dat je ook alles gewist hebt wat in jouw "mening" in de weg stond. Echt moderator-waardig ??

http://nl.wikipedia.org/wiki/Censuur_%28informatie%29

Fijn weekend :cheers:

25 apr 2014 17:05

De hints waren niet helemaal duidelijk vrees ik :mrgreen:

Zal het je nu nog een keer heel netjes vragen: wil je svp niet het direct bovenstaande bericht quoten?

Alvast bedankt voor de medewerking om het forum overzichtelijk te houden!

25 apr 2014 18:20

Het lijkt wel een bank hier, of een ministerie, met dit soort discussies ...

25 apr 2014 22:24

redriver schreef:Ik zie dat je ook alles gewist hebt wat in jouw "mening" in de weg stond. Echt moderator-waardig ??

En bedankt voor het vertrouwen. Heb niks gewist. Gewoon lekker zelf je kortzichtige conclusies trekken. :bang:

Als je gewoon even door die dikke betonnen plaat heen leest, zie je dat het enige dat is gewist, het continue quoten van de bovenstaande post door jou is. Komt overigens ook in de forumregels voor. Zal ook wel tegenstrijdig zijn in jouw bijzonder brein. :scratch:

02 jul 2014 21:26

Vraagprijs verlaagd naar E 150,-

Wie maakt me los :?:

13 jul 2014 10:11

prijs verlaagd naar € 125 :!:

01 aug 2014 21:39

prijs verlaagd naar € 100 :!:
Plaats een reactie