Switch to full style
Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Plaats een reactie

Tapijtset F model coupe

24 okt 2014 14:59

te koop: complete tapijtset F model. Deze is in goede staat en compleet (zonder kofferbak overigens). Was ingelijmd in mijn auto dus met lijmresten (dus voorgestreken :-)). Is droog opgeslagen.

200 Euro

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Voor de originaliteitsridders niet vergelijkbaar met de duurdere sets uit DLD. Maar die zijn ook stukken duurder.

Re: Tapijtset F model coupe

22 nov 2014 11:03

Goedemorgen,

Ik weet niet uit welke periode een F model is, maar mij T is uit 69.
De vraag is of dit past en heb je eventueel nog meerdere items te koop.

Mvg

22 nov 2014 11:44

Een F model is de voorloper van het G model, met andere woorden. Pre impact bumper. Daar valt jou T ook onder.

22 nov 2014 21:36

Ok, dan weet ik in ieder beval dat het past, maar dan de volgende vraag. Kun jij nog een behoorlijke veer laten mbt de prijs...want die past helaas niet binnen mijn budget.

Grrr

24 nov 2014 8:36

Prijsje is wel goed zo. Superset is flink stuk duurder. Goedkoper ga je m.i. Allleen handoekjes krijgen.

24 nov 2014 10:49

Ok , bedanktdan maar.

Mvg

25 nov 2014 21:26

Prijs is prima zou ik zeggen, bedenk je wel dat F modellen al bijna niet meer te betalen zijn, dat betekend dat de onderdelen logischerwijs niet goedkoop blijven. Indien je evt indicatie prijzen van onderdelen wil hebben stuur je maar een pb

26 nov 2014 14:16

als 200 euro niet binnen het budget voor je Porsche past, ga je meer knelpunten tegenkomen ben ik bang...
Plaats een reactie