Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
15 dec 2014 16:49
Experimentje wat niet helemaal gelukt is. Volgende keer een glaasje minder voor ik er aan begin. De gaten zijn redelijk netjes alleen 1 danst er een beetje uit...off center. Wellicht dat een heel handig iemand dit nog keurig uitgelijnd krijgt door een 1 mm grotere diameter te boren/ frezen.
Vraagprijs is mijn kostprijs: €175
15 dec 2014 16:53
Dat ziet er best goed uit !
15 dec 2014 17:07
Gewoon 993 doorhandles erop zetten in kleur van je auto. Staat top!
15 dec 2014 17:23
Ja, jij vindt 993 CUP-velgen ook top staan onder een 964
Dit zegt dus niets
anders dan jouw persoonlijke voorkeur
15 dec 2014 17:49
Wellicht dat ik er Guilia mee op een idee kon brengen
Maar ik zal niet proberen dat uit te leggen aan iemand die een Smart Roadster onder het kopje 'auto's' schaart. Iets met paarlen en zwijnen enzo
15 dec 2014 17:58
kunje die ene niet met staalplamuur dichtplamuren en opnieuw proberen
.
15 dec 2014 20:20
horn schreef:Gewoon 993 doorhandles erop zetten in kleur van je auto. Staat top!
EriC4C schreef:Ja, jij vindt 993 CUP-velgen ook top staan onder een 964
Dit zegt dus niets
anders dan jouw persoonlijke voorkeur
horn schreef:Wellicht dat ik er Guilia mee op een idee kon brengen
Maar ik zal niet proberen dat uit te leggen aan iemand die een Smart Roadster onder het kopje 'auto's' schaart. Iets met paarlen en zwijnen enzo
ja ja de beer is los,heren moderators toch
15 dec 2014 21:19
Waarom heb je er gaten in geboord?
15 dec 2014 21:23
Schijnt 10 pk meer te geven maar dat hangt dan weer af van de soort motorolie, wel of geen N codering banden, dagwaarde en een bepaald type bekerhouder....
15 dec 2014 21:30
Ik vind wel een cool idee om eerlijk te zijn!
En 10pk is mooi meegenomen!
15 dec 2014 21:34
die 10 pk ga je niet merken.
15 dec 2014 21:38
Das per pk geen geld!
15 dec 2014 21:45
giulia schreef:Schijnt 10 pk meer te geven maar dat hangt dan weer af van de soort motorolie, wel of geen N codering banden, dagwaarde en een bepaald type bekerhouder....
Volgens mij ben je nog vergeten te vermelden dat de luchtweerstand hierdoor veel lager is, een ook de remweg veel korter wordt, en uiteraard is ook de wegligging hierdoor flink beter.
15 dec 2014 21:51
OK, maar de gewichtsbesparing zie ik nergens als argument terugkomen?!
15 dec 2014 21:59
gewoon helemaal geen doorhandles monteren
15 dec 2014 22:00
Door deze deurgrepen komt de center of gravity lager te liggen, dus wegligging zal daarom ook verbeterd zijn
15 dec 2014 22:01
Géén doorhandles, daar had ik ook aan gedacht, maar hoe doe je de portieren dan open?
15 dec 2014 22:08
Niet. Slijt de bekleding ook niet.
15 dec 2014 22:20
Lijkt mij niet praktisch, beter om de doorhandles nog wat lichter te maken door het middenstuk van de greep er geheel uit te frezen.
Dan ben je ook van de gaatjes af die nu niet exact op één lijn liggen.
16 dec 2014 11:40
Maar dan worden het windvangers / minder stroomlijn!
Dus of 10pk meer met gaten of zonder handels, maar niet de helft er tussen uit.
Je vergeet trouwens nog dat je ook weer opnieuw moet laten taxeren met zo'n "super-mod" Arjan.....
16 dec 2014 16:26
De helft er tussenuit is niet wat ik bedoelde.
Mijn idee was om in het middenstuk een grote sleuf te frezen.
Dan ben je van alle onregelmatige gaten af, met behoud van greepfunctie en stroomlijn!
Lijkt mij ideaal, wel even opnieuw laten anodiseren o.i.d. en dan kun je de aankoopprijs zeker weer terugvragen.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.