Switch to full style
Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Plaats een reactie

Doppenset en momentsleutel

27 dec 2014 13:20

Beetje aan t opruimen, wegens overcompleet:

Setje Rahsol (Gedore) doppen met ratel, in originele stalen doosje.
Weinig gebruikt dus zgan.
1/2" doppen met 12 kanten, 10-11-13-14-15-17-19-22 en 24.
EUR 40

Momentsleutel Tengtools, 40-210 Nm = VERKOCHT via MP

Moet nog even proberen fotos toe te voegen, wil even niet vanaf iPad.
Als ik naar mening van kenners onredelijke prijzen vraag aan de collega forummers hoor ik t graag ;-)
Laatst bijgewerkt door lindemans op 29 dec 2014 22:01, in totaal 2 keer bewerkt.

Re: Doppenset en momentsleutel

27 dec 2014 13:34

Had ik eerder moeten weten, tijdje terug een set gekocht. Succes met de verkoop :thumleft:

27 dec 2014 15:06

Beetje afhankelijk van de bediening van de ratel omschakeling is er enig interesse hier

27 dec 2014 18:51

Ratel van de doppenset heeft een koppeling die je door het 1/2" gat in de ratel duwt, door m de ene of de andere kant door te duwen draait de ratel links of rechts.

De momentsleutel heeft een palletje dat je moet omzetten voor links/rechts.

27 dec 2014 21:17

de ratel van doppenset heb ik nu ook zo met een doorduwer, verschrikkelijk iritant vind ik het, had gehoopt dat het met een knop was..

Sorry, hij is voor een andere liefhebber..

27 dec 2014 21:56

Met een doorduwer heb ik nooit een probleem gehad, werkt gewoon prima!
Rahsol is goed spul, volgens mij een ondermerk o.i.d. van Gedore.

27 dec 2014 22:05

Inderdaad, submerk van Gedore. Ik heb dezelfde set alleen dan veel uitgebreider qua maten, echt goed en degelijk spul. Persoonlijk vind ik dat doorduw systeem niet handig maar het is wel enorm robuust.

Sinds ik mijn 3/8 en 1/4 ratelsets heb gebruik ik de 1/2 niet meer, enkel voor mijn grote momentsleutels. Maar daarvoor was het een ideaal stuk gereedschap!

28 dec 2014 1:22

Ja ik heb zelf ook 1/4 en 3/8 setjes die ik het meeste gebruik, deze 1/2" heb ik eigenlijk alleen gebruikt voor de wielbouten icm de momentsleutel, daarom overcompleet. Maar je kunt er wel lekker kracht mee zetten.
De doordrukker is inderdaad wat minder charmant dan een omschakelbaar rateltje, maar daarmee ook wel degelijker.
Plaats een reactie