Switch to full style
Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Plaats een reactie

Porsche Scene Live tijdschriften.

18 apr 2017 14:46

ondertussen eens ons huis opruimen voor de eventuele toekomstplannen, heb van een 3 tal jaren (zolang ben ik pas geabonneerd :mrgreen: ) Porsche Scene Live en PUUR tijdschriften liggen die weg mogen (tot januari 2017). Versturen doe ik ze niet maar een geïnteresseerde mag ze komen halen in het midden van het land, vraagprijs is nul , nul (moest het vermelden toch) ook heb ik nog een 5 tal jaargangen van het blad de Zilverster uit mijn vorige leven :mrgreen: ook die mogen gratis weg. doe maar een PB voor diegene die interesse heeft.

Re: Porsche Scene Live tijdschriften.

18 apr 2017 16:34

je hebt PB

18 apr 2017 16:55

ondertussen 2 gegadigden dus heb ik het vermoeden dat alles weg is GERESERVEERD DUS

18 apr 2017 22:09

Hans, geef jij ze gratis weg terwijl ik er hier op forum grof geld voor vraag;-)
Mochten de gegadigden interesse hebben in minder dan helft van de abonnee prijs pb me dan even.
Gewoon lezen en weer naar de volgende, of houden natuurlijk:-)

19 apr 2017 9:01

Alvin zag het gisteravond pas sorry daarvoor, heb inderdaad 2 gegadigden en ze zijn dus weg. er staat er 1 in reserve misschien heeft die belangstelling voor jouw "collectie" 8)

20 apr 2017 7:03

Zo heb je altijd mensen die de hobby leuk willen houden, en mensen die er grof geld voor moeten vangen...

20 apr 2017 8:57

da`s nou een beetje jammer, het blad is zijn geld dubbel en dwars waard dus voor de helft is een koopje. als ik alles moet opruimen en wegbrengen in mijn spaarzame vrije tijd kost het mij meer en nu deel ik mijn hobby met een andere enthousiasteling.

20 apr 2017 20:43

Hans, speciaal voor jou zijn ze gratis mocht je toch weer ruimte hebben:-) Niels, je hebt ook mensen die tegen het geld dat ze kwijt waren zaken verkopen zoals jij een blaupunkt radio. Of mensen die het voor minder dan de helft doen...

21 apr 2017 8:52

de hele stapel (en meer) zal volgende week opgehaald worden dus mag er een slotje op mijne heren :thumleft:

21 apr 2017 10:45

P32again schreef:Hans, speciaal voor jou zijn ze gratis mocht je toch weer ruimte hebben:-) Niels, je hebt ook mensen die tegen het geld dat ze kwijt waren zaken verkopen zoals jij een blaupunkt radio. Of mensen die het voor minder dan de helft doen...

:lol:
Plaats een reactie