Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
25 aug 2017 17:11
Te koop mijn Mega Bloks GT3RS. Hij dreigt in een kast te gaan verstoffen en dat gun je geen enkele Porsche.
Helemaal kompleet denk ik, bouw instructie zit erbij, de originele doos niet.
voor de liefhebber/verzamelaar!
prijs: drie mogelijkheden:
1. €25,- en dan stuur ik m naar je op in een schoenendoos (gedemonteerd)
of
2. Een leuk flesje wijn & een Porsche praatje, dan moet je dus komen ophalen
of
3. Een ritje rond de kerk als je met een echte GT3 aan komt rijden
Ik hoor t graag
[img]71627%20-%20GT3RS[/img]
25 aug 2017 18:38
Thx voor de foto
25 aug 2017 19:47
Wil hem graag overnemen
25 aug 2017 19:52
Stuur maar een pbtje
25 aug 2017 21:55
Verkocht, kan slotje op.
26 aug 2017 12:20
Verdomd net te laat... Precies zoals mijn echt grote Mega bloks
26 aug 2017 12:24
Ze zijn nieuw ook nog te koop, ff googlen
26 aug 2017 12:58
Pssst... Die GT3 RS van Lego Technic is ook voor een grijpstuiver te vinden..Binnen 8 werkdagen in huis. Halverwege de bouw en tevreden over kwaliteit.
https://m.nl.aliexpress.com/s/item/3277 ... 570fxMtxGXIk weet niet zeker of ik deze besteld heb, maar iig wel.op Ali Express. Wordt geleverd in plastic zakjes, dus geen mooie overdoos. Wel zeer goede bouwaanwijzing. Eerlijk gezegd voelt piracy niet goed, maar ik heb al zoveel in Lego geïnvesteerd voor mezelf ooit en mijn kinderen, dat ik deze maar ff door mijn eigen vingers zie...
26 aug 2017 13:06
Heb deze een tijdje geleden ook besteld om te vergelijken met de echte lego.
Er zit zeker verschil in, maar dat de lego 4 a 5 keer zo duur is zit er zeker niet in.
Natuurlijk heeft lego ontwikkelings kosten en zullen de stenen van lego minder giftige stoffen bevatten.
Ook is de Lego auto opbouw in een paar stukken verdeeld en is de Ali auto alle stenen en onderdelen op de tafel.
Mijn dochter van 13 heeft ze er goed mee vermaakt. Mijn zoon van 11 heeft de lego versie gebouwd.
26 aug 2017 14:59
Binko schreef:Eerlijk gezegd voelt piracy niet goed, maar ik heb al zoveel in Lego geïnvesteerd voor mezelf ooit en mijn kinderen, dat ik deze maar ff door mijn eigen vingers zie...
Ik heb ooit al zoveel geinvesteerd in benzine dat ik er nu maar eens water in gekapt heb...
26 aug 2017 16:31
MY00 schreef:Heb deze een tijdje geleden ook besteld om te vergelijken met de echte lego.
Er zit zeker verschil in, maar dat de lego 4 a 5 keer zo duur is zit er zeker niet in.
Natuurlijk heeft lego ontwikkelings kosten en zullen de stenen van lego minder giftige stoffen bevatten.
Ook is de Lego auto opbouw in een paar stukken verdeeld en is de Ali auto alle stenen en onderdelen op de tafel.
Mijn dochter van 13 heeft ze er goed mee vermaakt. Mijn zoon van 11 heeft de lego versie gebouwd.
Er zit blijkbaar verschil in die sets. Bij ons waren de onderdelen netjes per categorie verdeeld, precies als bij de originele Lego set. Het verschil in kwaliteit met Lego vind ik niet opvallend. En inderdaad gaat dat prijverschil vooral naar de marge voor Lego en de licentie van Porsche.
27 aug 2017 9:37
@lagunamak Een ritje rond de kerk als je met een echte GT3 aan komt rijden
denk dat een ritje met een GT3 RS ook wel goed is
27 aug 2017 10:28
Had hem al buiten gezet, maar hij wordt opgestuurd
Wou het combineren met een bezoekje naar v/h Ad Smelt.
27 aug 2017 11:53
Mag altijd, maar ben de komende week op reis voor werk helaas, helaas