Ik zie net dat er op marktplaats een setje wordt aangeboden. Je kunt bieden vanaf € 30. Zeker hier gekocht en proberen om er een megaklapper mee te maken..... Alleen maar omdat er Porsche op staat denk ik dan maar.
Ik zie net dat er op marktplaats een setje wordt aangeboden. Je kunt bieden vanaf € 30. Zeker hier gekocht en proberen om er een megaklapper mee te maken..... Alleen maar omdat er Porsche op staat denk ik dan maar.
Had ook nog wat spullen liggen op zolder, motorkap, bumper, kapjes en op marktplaats gezet. Ze stonden gelijk op de stoep en de volgende dag weer op marktplaats en voor een aardige marge meer
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
Ik kan deze sets weer nieuw leveren. Ik kan echter niet meer de prijs aanhouden die ik de openingspost staat, tevens kan ik de openingspost niet meer aanpassen.
Een Hazet Porsche schroevendraaierset kan ik u aanbieden voor € 31.50 euro.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum