997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Originele 997 sport chrono wijzerplaat zilver
En bij het opruimen van de kast kwam ik nog een originele sport chrono wijzerplaat in zilver tegen (dus de metalen zware versie). Komt uit mijn 997. In nieuwstaat. Euro 125, kan verstuurd worden via brievenbus post.
Wie weet is iemand hier net naar op zoek.. Ik kan via mijn telefoon helaas geen foto’s erop krijgen, wel een algemene foto van design911 met een plaatje (staat nu als bijlage erin). [url][https://www.design911shop.com/nl/p/sport-chrono-instrument-face--silver-porsche-997---991---boxster---cayman---panamera/?currency=EUR&country=NL&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD_S1pNuaOwUjiQbLd5j9nh2qe8VO&gclid=EAIaIQobChMI_O33tcSyjAMV95iDBx1NmQCeEAQYASABEgLkCvD_BwE/url] Voor meer foto’s kun je me even een bericht sturen, dan stuur ik ze op.
30 maart 2025 21:25
Polydeukes
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Re: Originele 997 sport chrono wijzerplaat zilver
Deze dus
_________________________________________ "Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum