Auteur |
Bericht |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
 Re: CD-box 964/993
bedoel je nou groetjes Paul ??? valt wel mee toch
|
10 maart 2010 9:43 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Nee hoor absoluut niet!!! In de advertentie op Marktplaats was tekst toegevoegd! En daar kon volgens Paul niet 1 normale gebruiker van dit forum bij... 
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
10 maart 2010 9:46 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
begrijp je niet ,want iedereen die op de link klikte kon teksten aanpassen en alles doen wat hij wilde.Als ik kan schrijven groeten Paul kan je ook wat minder fraaie teksten neerzetten.Heeft toch niets met moderator te maken Al denk ik wel dat het een geintje moet blijven
|
10 maart 2010 9:48 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
EDIT: Er staat inmiddels verkocht bij adv.327401049 .. en Richard heeft het zelf al uitgelegd  Als ik Richard goed begrijp kon iedereen die op het forum leest, via de door Paul geplaatste link, de marktplaats advertentie veranderen ... Begrijp uberhaupt niet dat die advertentie nog op Marktplaats staat - die houder is toch al verkocht 
|
10 maart 2010 9:51 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Tja, begrijpend lezen blijft moeilijk hè Overigens wat betreft het schieten met hagel (de insinuatie dat het een mod zou (moeten) zijn): ik heb geen interesse in een cd-box, heb dus ook niet op de hyperlink naar markplaats.nl geklikt, wist dus ook niet dat de advertentie was te wijzigen, dus ..... trek zelf je conclusie. 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
10 maart 2010 10:47 |
|
 |
horn
PF #57
|
Wat Paul schrijft is dat hij in zijn post de link naar zijn advertentie plaatste waarbij je kennelijk in de 'wijzigingsmodus van Marktplaats' in de MP advertentie terecht kwam. Toen hij dat ontdekte en hij zijn post hier wilde wijzigen, was die wijzigingsoptie op PF er kennelijk niet (bij die post). En dat bracht de conclusie dat een moderator in ieder geval die wijzigingsoptie op het PF bij zijn post zou hebben uitgezet. Zo lees ik het in ieder geval. Toch eens kijken of dat kan en zoja, hoe dat moet 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 maart 2010 12:04 |
|
 |
Erick
|
Exact 
|
10 maart 2010 13:22 |
|
 |
horn
PF #57
|
wat dus niet zegt dat een moderator vervolgens op marktplaats ook die advertentie aangepast zou moeten hebben of biedingen verwijderd heeft. Ook als die post op slot zou staan (als dat kan?) was de directe link naar de MP advertentie nog steeds voor iedere PF bezoeker aan te klikken en de advertentie derhalve te wijzigen door iedere PF bezoeker....
Vandaar dat de conclusie dat een moderator dit gedaan zou moeten hebben een beetje (erg) voorbarig is en in mijn ogen volstrekt ongefundeerd.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 maart 2010 14:40 |
|
 |
Erick
|
Ik verwees alleen hier naar. Volgens mij BEGRIJP ik de tekst hierboven prima. En daar heb ik op gereageerd. En dat er dan gelijk één van de heren denkt dat ik HEM bedoel, zegt meer over zichzelf... Ben benieuwd wat voor reactie dit weer oproept...
|
10 maart 2010 14:50 |
|
 |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Je hebt precies begrepen wat ik bedoelde, net als Erick. Vind het niet voorbarig dat ik de directe link leg tussen diegene hier die bewuste post van mij wijzigde - alleen die! - en de biedingen verwijderde en daarbij de gefrusteerde opmerkingen achterliet die ik kreeg in div. emails die de verwijderingen aan me bevestigden. Vervolgens was de wijzig optie in die eene post wel weer zichtbaar. Raar, die conclusie van mij?
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
10 maart 2010 15:10 |
|
 |
horn
PF #57
|
Als jij zeker weet dat diegene EN je post op het PF wijzigde EN de biedingen op MP verwijderde EN gefrustreerde opmerkingen op MP achterliet dezelfde persoon zou zijn EN als je ook nog zeker weet wie dat zou zijn - nee, dan zou ik dat geen rare conclusie vinden. Als je echter niet zeker weet of dat zo is, dan zou ik het wél een voorbarige conclusie vinden... 
|
10 maart 2010 15:58 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
begrijp dus dat ie verkocht is.... Jammer!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
10 maart 2010 19:04 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ik me aangesproken voel? Jij blijkbaar wel! De tweede opmerking in mijn vorige bericht is in het algemeen bedoeld en staat los van de eerste opmerking die, inderdaad, wél aan jou was gericht. Vandaar ook de dubbele lege regel tussen beide opmerkingen. 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
10 maart 2010 19:57 |
|
 |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
|
Wat opvalt is dat Horn precies de EN en EN ... aannames analyseert, maar nog geen duidelijkheid lijkt te hebben of de wijzig optie van een post kan worden verwijderd (en teruggezet), zoals je je afvroeg Dat is de kern van dit verhaal, want dat leid volgens mij beslist naar een mod die waarschijnlijk geen behoefte had aan het aangebodene maar wel aan de optie om te proberen wat frustratie kwijt te raken. En Jurgen was het niet ga ik van uit, net als John, en Horn heeft het mij geschreven, dus blijven er 2 over. En de opm. die Richard achterliet is niet geweldig fraai maar hij schreef dat hier gewoon en dat bespreek ik verder met hem.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
10 maart 2010 20:14 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Erg subjectief en je leest blijkbaar erg selectief Vreemde conclusie trek je dan hoor Richard maakte inderdaad de opmerking waarna jij notabene om uitleg vroeg(!) en ik die vervolgens gaf. De uitleg van de opmerking van een ander dus en ja, het is daarnaast óók mijn mening inderdaad.Dát is het enige dat ik gisteravond heb gedaan, dus wie is er nu gefrustreerd?
|
10 maart 2010 20:23 |
|
 |
Erick
|
..... 
|
10 maart 2010 23:08 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
- zelfs als je er vanuit gaat dat die andere 2 moderators het niet geweest zijn -3 ... plus nog 'n 1000 of wat andere forummers ..
|
10 maart 2010 23:14 |
|
 |
horn
PF #57
|
Heb het onderzocht en het lijkt te kunnen volgens mij. Alleen kan ik het resultaat zelf niet zien, dat kan alleen de poster zelf. De originele post die ik hier quote zou nu niet meer te wijzigen moeten zijn? 
|
10 maart 2010 23:27 |
|
 |
Paul II
|
Klopt Horn, je hebt het gevonden.
Ik wist het ook al, dat het kon: toen het gebeurde en recent hier een andere bevestiging.
Nu is het wachten alleen nog op de onderstreping van de dader=mod met juiste spatiering en natuurlijk de stralenkrans van de heilige.
(Net als bij de Broeders van Liefde e.d.)
|
11 maart 2010 10:13 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
 wanneer is de executie ? misschien kan ds me bijstaan in deze wat zal de straf voor mij zijn ? al weet ik nog steeds niet welke opmerking nou verkeerd was een man een man een woord een woord. of groeten paul.
|
11 maart 2010 10:22 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Je mag me afrekenen op mijn daden  , maar zoals inmiddels meerdere keren aangegeven heb ik zowel jouw bericht hier op het PF als jouw advertentie niet gewijzigd. Ik verzoek je dan ook om op te houden met deze onterechte beschuldiging en excuses lijken me op zijn plaats.
|
11 maart 2010 11:53 |
|
|