Auteur |
Bericht |
Tilt!
|
 Re: Ducktail Group Buy?
Een paar schroefjes lossen en hij staat weer origineel 
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
18 jan 2015 17:43 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Hahaha, daar heb ik het toch niet over?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
18 jan 2015 17:45 |
|
 |
rs5
|
Hi Giulia Past de klep op F model (1968-1974) autos?? Is dat een kopie van de klep die standaard gemonteerd was op een 2,7 RS (1972-1973)?
|
18 jan 2015 18:05 |
|
 |
giulia
|
Yes past helemaal
|
18 jan 2015 18:10 |
|
 |
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Ben het helemaal eens met je Franz, maar goed, laat de boys maar ff..... 
|
18 jan 2015 18:19 |
|
 |
Tilt!
|
En ik wou maar zeggen dat hij *zo* weer origineel staat Ben niet zo van de heilige huisjes waar je zelfs nog niet mag denken aan een andere velg, heb zo al eentje staan waar ik niet mag aan raken, en met de 964 mag best eens gespeeld worden 
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
18 jan 2015 18:44 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Nee, maar dat is ook zo alleen ging het mij erover wat voor soort gevoel er bij mij overheerst als ik zo'n auto zie rijden. Ik vind het een beetje zonde omdat ik het helemaal niet bij een 964 vind passen. Maar puur persoonlijk hoor. 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
18 jan 2015 18:50 |
|
 |
rs5
|
Hi Giulia, Is het mogelijk te weten wat is de gewicht van de klep?
|
18 jan 2015 20:42 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
Leuk initiatief, ik doe ook mee. Aangezien er bij mij toch helemaal niks origineels meer aan de auto is, kan dit er ook nog wel bij!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
18 jan 2015 22:30 |
|
 |
giulia
|
ik gok tussen de 4 en 5 kilo...
|
18 jan 2015 22:42 |
|
 |
polpol33
1980 911 SC TargaUlvenhout
|
Ik wil een ducktail op een 1980 SC Targa zetten maar wel de airco bewaren. Kan je op deze klep de airco radiateur wel bevestigen? Zijn er nog ander onderdelen nodig? Het rooster neem ik van de oude klep. De scharnieren etc ook?
_________________________________________ 1980 911SC Targa, Indisch Rot
|
18 jan 2015 22:59 |
|
 |
giulia
|
Radiateur weet ik niet. Scharnieren blijven bij jouw type hetzelfde.
|
19 jan 2015 0:14 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Ben ik weer: Stalen binnen-frame van een motor-kap voor jouw type 911 gebruiken - en daar de polyester klep op laten maken. Dan kan dat gedeelte van je airco er ook aan hangen .. en weet je voor 99,9% zeker dat de pasvorm altijd goed blijft @TS: zijn de ducktails "in de mal gespoten" - of met matjes ingelegd 
|
19 jan 2015 9:18 |
|
 |
giulia
|
Tussenstand:
Giulia Tilt! Cloaca Ricoberg Renntech Url 911-Carrera 2x (afhankelijk van verlichting) Neppert
In optie:
Rs5 911Zoekende Polpol33
Laatst bijgewerkt door giulia op 19 jan 2015 16:33, in totaal 1 keer bewerkt.
|
19 jan 2015 13:50 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
Is een stalen binnen frame, waar Olaf het over heeft, nodig? Of kan deze Ducktail gewoon op de schanieren gemonteerd worden?
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
19 jan 2015 14:32 |
|
 |
giulia
|
Niet nodig. Van Thull claimt een dusdanig goede pasvorm en stijfheid (geen torderen) dat eendenstaart direct op de scarnieren kan.
|
19 jan 2015 14:35 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
 Misschien loop ik wat op de zaken voorruit, maar hoe doen we het met betalen en ophalen/verzenden en dat soort zaken?
|
19 jan 2015 14:45 |
|
 |
giulia
|
Helaas....ze hebben voor de 993 geen mal en dus geen ducktail.
|
19 jan 2015 16:33 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Gok dat je de bovenkant van de polyster ducktail wel op een binnenwerk van 993 motorkap passend krijgt. Wellicht even informeren wat alleen de bovenkant van de ducktail zou kosten - als deze in de group-buy mee gaat. Garantie van 5 jaar of meer .. als extra vraag op de eerder gesteld vraag over het fabricage proces Matjes  .. of toch te vezel-spuit-werk 
|
19 jan 2015 17:42 |
|
 |
giulia
|
Ja! Er zitten 2 verdiepte vlakjes die je zelf nog even moet uitfrezen/dremelen. Fluitje van een cent.
|
19 jan 2015 18:27 |
|
 |
giulia
|
Zo de vragen van de bestellers zijn zo goed als mogelijk beantwoord denk ik.
Van Thull vraagt een aanbetaling van 30% over de totale som.
Mocht je nog steeds een (of meerdere) ducktail(s) willen hebben dan graag het volgende:
1- Bevestiging van deelname per PM 2- Aantal Ducktails 3- Type 911 (t/m 964) 4- € 100 overmaken als aanbetaling
Als alle bestellingen en belangrijker, de aanbetalingen binnen zijn, dan geef ik het sein tot productiestart. Streven is om volgende week daarmee te beginnen. Afhankelijk van waar iedereen woont kan er dan of zelf opgehaald worden of ik haal de resterende staarten op voor diegene die hem liever in Amersfoort dan wel Hilversum wil komen oppikken.
Dus...gaarne jullie spoedige bevestiging zodat we niet op elkaar hoeven te wachten om de productie te starten.
Nog even voor de goede orde...ik betaal exact hetzelfde bedrag als iedere andere deelnemer, geen persoonlijk gewin.
|
19 jan 2015 18:39 |
|
 |
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Nog steeds geen antwoord op je vragen merk ik.
|
19 jan 2015 19:31 |
|
 |
giulia
|
Doe nou niet zo flauw....Sjaak.
Diegene de hebben besteld hebben geen interesse in die vraag. Blijkbaar alleen diegenen die er geen een willen. Bovendien heb ik het wel gevraagd maar nog geen antwoord hierop.
Typisch Nederlands om toch ergens wat negativisme in te stoppen terwijl er 10 enthousiastelingen zijn.
|
19 jan 2015 20:41 |
|
 |
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Wat wil je vervolgens met het antwoord Olaf? Een vezelspuitpistool zal niet ontbreken bij van Thull... Maar matjes of losse vezels.... je zult de lucht er nog steeds zelf uit moeten rollen....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
19 jan 2015 20:56 |
|
 |
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Goed initiatief heren Heb al een spoilert, anders deed ik ook mee 
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
19 jan 2015 22:20 |
|
|